Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-18, 01:49
  #1
Medlem
Någon som har gått till en tandvårds-/tandblekningsklinik i Malmö som var värd pengarna och där resultatet både var bra och höll länge?

Undrar eftersom jag funderar på att bleka tänderna, men vill inte ha något sånt skit som man beställer hem, utan vill ha det ordentligt gjort.
Citera
2017-06-18, 02:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahScience
Någon som har gått till en tandvårds-/tandblekningsklinik i Malmö som var värd pengarna och där resultatet både var bra och höll länge?

Undrar eftersom jag funderar på att bleka tänderna, men vill inte ha något sånt skit som man beställer hem, utan vill ha det ordentligt gjort.
Själv fick jag ett letsdeal erbjudande ordinarie pris vad 2500+ men fick det för 1000lappen jävla bra resultat då snackar vi hos klinik inget hemma bruk
Citera
2017-06-18, 05:56
  #3
Avstängd
swingingdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johansandell456
Själv fick jag ett letsdeal erbjudande ordinarie pris vad 2500+ men fick det för 1000lappen jävla bra resultat då snackar vi hos klinik inget hemma bruk
ok annars brukar lets deal rea ut hos amatörer och klåpare
Citera
2017-06-18, 06:31
  #4
Avstängd
kolla med brilliantsmile

http://www.brilliantsmile.se/toothwhitening.aspx
Citera
2017-06-21, 00:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
kolla med brilliantsmile

http://www.brilliantsmile.se/toothwhitening.aspx

Tack, ska kolla!
Citera
2017-06-21, 00:02
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johansandell456
Själv fick jag ett letsdeal erbjudande ordinarie pris vad 2500+ men fick det för 1000lappen jävla bra resultat då snackar vi hos klinik inget hemma bruk

Nice! Hur länge höll resultatet?

Laddade ned Let's deal, men verkar inte finnas några sådana deals just nu. Bara rea på remsor man sätter på hemma och annat skit.
Citera
2017-07-04, 01:52
  #7
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Jag undrar samma. Köpte ett startpaket på Dentway med deras kräm. Skulle ha inne den i 45 min åt gången, gav ingen effekt. Körde in dem hela natten, gav ingen effekt, kunde haft vatten istället.

Skrev och sa att jag inte ville betala för något som inte fungerade, och då skickade dem ut ännu starkare kräm i hopp om att det skulle fungera. Men hela tandköttet blev irriterat, har ont nu, lite som när man äter mat som är för varm.

Så jag tänkte vända mig till en riktig tandläkare. För då får man skenorna exakt så som man vill ha dem, istället för att man får skenor som inte sitter åt och gör att krämen kommer i kontakt med tandköttet.

Ska man ringa runt och kolla vart det finns billigast då? Hur mkt kan det skilja i priser tänker jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback