Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-06, 23:54
  #205
Avstängd
När man läser här kan man fundera på hur många ms män det finns med tanke på att genomsnittet är 7-8 minuter inkl förspel. För med dessa marathon män så måste det finnas bra många mer som inte ens hinner igång 🤣

Har aldrig varit med en tjej som gillat timvis pumpande, däremot en jäkla massa gånger per dag.
Citera
2023-05-07, 02:08
  #206
Medlem
S3ONs avatar
Om man är duktigt berusad och inte särskilt kåt men ändå ställer upp för att vara snäll, kan det nästan spegla en p-rulle på två timmar, fast inte lika intensivt dårå.
Citera
2023-05-07, 11:53
  #207
Medlem
Snartfinsks avatar
Jag brukar hålla på i 6 till 15 minuter i genomsnitt. Om jag har haft mycket sex under en period blir jag inte lika upphetsad och då kan jag ha sex längre. Då känns det inte som ett rus på samma sätt som annars.

När jag har haft lite eller inget sex under en period kan det ibland gå väldigt fort, ungefär 3 eller 4 minuter och det är svårt att kontrollera sig. Bakifrån är en ställning som generellt gör att jag kommer snabbt.
Citera
2023-05-07, 12:07
  #208
Medlem
Verkar ha träffat fel sorts killar. Har varit med två som klarar mer än 5 minuter.
Citera
2023-05-08, 17:46
  #209
Medlem
Har tränat en del och kan i princip hålla på hur länge som helst, inte för att det är till någon nytta direkt. Framförallt haft som regel att inte komma i vanliga positioner och att undvika "snabbjucks-avslut." Utlösning känns mycket som en mental grej medan orgasmen är fysisk.

Tränar också snoppen en del för att behålla bra vinkel.

Haft några tjejer som behöver 3-8 minuters utvidgning/tillvänjning först pga. tajta fittor (har svenssonsnopp och inte fbdase tyvärr). För att sexet ska fungera då behöver man kunna hålla sig hård länge och sedan ha uthållighet kvar när tempot och kraften ökar.

Min enda svaghet är doggystyle då undersidan av mitt ollon och kuk är mycket känsligare. Pressar man kuken neråt mot g-punkten så blir det extremt intensivt.
Behöver bli bedövad av annat sex först för att ha någon vidare uthållighet där, särskilt om man ska stoppa in en vibrator analt eller hålla den mot klittan.
Har jag mycket sex blir ytan hårdare med tiden och då fixar jag även doggystyle länge.

Kommer ganska snabbt av avsugningar och bröstknull.
Citera
2023-05-08, 17:51
  #210
Medlem
Sen jag började äta låg dos av escitalopram så har jag jäkligt svårt att komma. Så hålla på länge har blivit ett faktum
Citera
2023-05-09, 08:18
  #211
Avstängd
Kavajfyllos avatar
Jag är mer intresserad av hur länge ni kan hålla er om ni kör tjejen i arslet. Brukar oftast gå fortare va iom att det är mer psykologiskt tändande att köra i bajjan.
Tippar på 5 min genomsnitt. Har hört nån tjej som blev knullad i flera timmar i arslet utan att killen kom, det kan inte vara värst kul dagen efter?
Citera
2023-05-09, 08:38
  #212
Medlem
YP4XQs avatar
Allt från 15 minuter upp till 2 timmar, beror nog på tjejen och relationen till henne och om det ska vara en snabbis eller mer åt "älska" hållet. Gillar jag henne så vill jag så länge tills... det är nog.

Haft sex uppåt 5 timmar, nästan en hel natt, som mest. Väntade 8 år på den tjejen och när vi väl kom till skott, fan vad härligt det var! Låg ju inte och körde konstant i timmar så klart men var heller inte ute och vände många minuter emellan
Citera
2023-05-09, 08:57
  #213
Medlem
goofers avatar
Nu när man är "gubbe" tycker jag det tar för lång tid art komma, allt över en kvarts intensivt pumpande blir bara tråkigt och jobbigt.

För 20 år sedan skrev jag hör också med det omvända problemet att jag kom för fort hela tiden.

Idealet är ju ett långt härligt förspel med massage, slick och sug.

Sen stoppar man in den och då vill man ju bli klar inom 10 iallafall, så fort frun är klar vill jag också bli klar.

Men ibland går det fan inte att tippa över kanten, man kommer nära och der blir skönt men det fpr inte.
Det har hänt att jag gett upp ibland.
Förr beklagade jag att det fick för fort, nu att det är svårt att komma inom rimlig tid, man får fan aldrig vara nöjd....
Citera
2023-05-09, 09:03
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Rätt snabb nykter, 15-20 minuter (om hon hunnit komma, annars kan jag lätt hålla mig en stund till) Full, hur länge som helst, men brukar lägga ner efter ca 45 minuter eftersom det helt enkelt blir tråkigt. Faktorer som påverkat i livet är hur kåt jag är och hur ful/snygg tjejen är.
Borde det inte vara tajthet och våthet som avgör o inte hur snygg hon är
Citera
2023-05-09, 13:43
  #215
Medlem
Nyktert kan man väl hålla på 5-10 min med PIV sex.
Med förspel blir det väl 30 min.
Onykter kan man hålla på allt från 10 min till 3 timmar. Ibland kommer man inte alls.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback