Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-17, 19:32
  #1
Avstängd
Har under en tid gått på antabus och lyckades ta ett återfall idag med hjärtklappning som följd vilket inte är en angenäm känsla.

Har därför tagit 120mg theralen, 60mg propavan och 30mg oxascand då jag gärna vill sova bort skiten, dock har tanken nu slagit mig att jag kanske tagit lite mycket mediciner speciellt då jag druckit 4-5dl 50% hembränt.

Vad tror ni?
Citera
2017-06-17, 20:10
  #2
Medlem
robertlus avatar
Oxascand är väll en benzo? vanligt att man blir överkännslig då man nojjat upp sig på grund av hjärtklappningar. Har tryckt 20 vallar utan resultat i ett sånt läge utan resultat.

Sällsynta biverkningar: (kan förekomma hos upp till 1 av 1000 användare): Allergiska hudreaktioner, andningssvårigheter, nedstämdhet, sömnlöshet, mardrömmar, uppjagad sinnesstämning, aggressivitet, vanföreställningar (hallucinationer).

Theralen kan också få hjärtat att dunka på ibland när man är nojig. Ta inget mer och försök dricka vatten och härda ut det.

I värsta fall åker du till akuten, så får du stessolid som är både lugnande och kramplösande.

Har haft 100-tals sådan där episoder och det sitter mkt i huvudet.

Sen tycker jag du kan fråga din doktor om imovane istället för det hemska theralenet du får. Och inget jävla lergigan heller för den delen heller. Du kommer klara dig min vän, men ge fan i spriten då du går på anta och proppa i dig en jävla massa piller (dom har också bieffekter).

Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Har under en tid gått på antabus och lyckades ta ett återfall idag med hjärtklappning som följd vilket inte är en angenäm känsla.

Har därför tagit 120mg theralen, 60mg propavan och 30mg oxascand då jag gärna vill sova bort skiten, dock har tanken nu slagit mig att jag kanske tagit lite mycket mediciner speciellt då jag druckit 4-5dl 50% hembränt.

Vad tror ni?
Citera
2017-06-17, 22:04
  #3
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Har under en tid gått på antabus och lyckades ta ett återfall idag med hjärtklappning som följd vilket inte är en angenäm känsla.

Har därför tagit 120mg theralen, 60mg propavan och 30mg oxascand då jag gärna vill sova bort skiten, dock har tanken nu slagit mig att jag kanske tagit lite mycket mediciner speciellt då jag druckit 4-5dl 50% hembränt.

Vad tror ni?

Varför tar du så jäkla mycket piller? Tror du kommer klara dig, du borde köpa hem lite aktivt kol så du kan skita ut allt skräp du tar. Håll koll på andningen och så inte hjärtat beter sig konstigt, då bör du ringa giftinformationscentralen eller 1177
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback