Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-10, 22:40
  #1
Medlem
Ja, givetvis. Nu har dom bränt sitt skepp i båda ändarna. Brandkår är lögnaktiga idioter som åker runt på påhitt för att bevisa att dom behövs i överflöd. Visst antal behövs alltid men kolla bara vad skitstövlarna gjorde vid "terrordådet" i Stockholm. Brännkyrka brandkår var först på plats, gled in bakom lastbilen lite snyggt.

Kolla Brandkåren och Polisen i NYC efter 911. Kommer inte ihåg om det var 20 eller 25 år till pensionen och den är helt befriad från inkomstskatt.
Högsta pensionerna på kortast tid.
Det beror inte alls på att dom var inblandade/vet sanningen. Dom är ju helt enkelt bara så bra. Sök på 911 terror firemen truth. Så får ni se.
Jävla bluffyrke sett till vad idioterna gör per timme.
Citera
2017-06-10, 22:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Ja, givetvis. Nu har dom bränt sitt skepp i båda ändarna. Brandkår är lögnaktiga idioter som åker runt på påhitt för att bevisa att dom behövs i överflöd. Visst antal behövs alltid men kolla bara vad skitstövlarna gjorde vid "terrordådet" i Stockholm. Brännkyrka brandkår var först på plats, gled in bakom lastbilen lite snyggt.

Kolla Brandkåren och Polisen i NYC efter 911. Kommer inte ihåg om det var 20 eller 25 år till pensionen och den är helt befriad från inkomstskatt.
Högsta pensionerna på kortast tid.
Det beror inte alls på att dom var inblandade/vet sanningen. Dom är ju helt enkelt bara så bra. Sök på 911 terror firemen truth. Så får ni se.
Jävla bluffyrke sett till vad idioterna gör per timme.
Vet inte riktigt vad du går på, men samhället hade varit en ganska dyster plats utan räddningstjänstens insats. Man ska inte jämföra räddningstjänsten här i Sverige med USA, det är som natt och dag.
Citera
2017-06-10, 23:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Vet inte riktigt vad du går på, men samhället hade varit en ganska dyster plats utan räddningstjänstens insats. Man ska inte jämföra räddningstjänsten här i Sverige med USA, det är som natt och dag.

Det jag menar är att svensk räddningstjänst blir mer som i USA.
Dvs börjar med massa låtsasproblem för att bevisa sitt existensberättigande.

Nu säger jag inte att du ska lägga ned allt utan att dom behöver göra något som behövs på dagar och nätter. Inte ljuga ihop olyckor och katastrofer som dom senaste månaderna. Då kan man fara åt helvete.
Citera
2017-06-10, 23:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Det jag menar är att svensk räddningstjänst blir mer som i USA.
Dvs börjar med massa låtsasproblem för att bevisa sitt existensberättigande.

Nu säger jag inte att du ska lägga ned allt utan att dom behöver göra något som behövs på dagar och nätter. Inte ljuga ihop olyckor och katastrofer som dom senaste månaderna. Då kan man fara åt helvete.
Några sådana indikationer har jag inte sett. Du får gärna belägga detta vidare dock.
Citera
2017-06-10, 23:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Det jag menar är att svensk räddningstjänst blir mer som i USA.
Dvs börjar med massa låtsasproblem för att bevisa sitt existensberättigande.

Nu säger jag inte att du ska lägga ned allt utan att dom behöver göra något som behövs på dagar och nätter. Inte ljuga ihop olyckor och katastrofer som dom senaste månaderna. Då kan man fara åt helvete.

Vilka katastrofer och olyckor har man ljugit ihop enligt dig?
Citera
2017-06-10, 23:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Några sådana indikationer har jag inte sett. Du får gärna belägga detta vidare dock.

Det enklaste sättet är att kolla in hur många "extra ordinära händelser" som inträffat under dom senaste 2 månaderna. Titta lite närmare på bilderna och texterna. Det andra är ju att söka på "Stockholm terror hoax " på Youtube.

Det mest långsökta är ju att börja från början. "Gold and silver Hiest 911"
Det var där allt började denna gång.
"The War on terror". Det har nu spridits till Sverige. Om man bortser från massinvandringen, som är sprungen ur 911. Gör din egen undersökning...
Citera
2017-06-10, 23:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Det enklaste sättet är att kolla in hur många "extra ordinära händelser" som inträffat under dom senaste 2 månaderna. Titta lite närmare på bilderna och texterna. Det andra är ju att söka på "Stockholm terror hoax " på Youtube.

Det mest långsökta är ju att börja från början. "Gold and silver Hiest 911"
Det var där allt började denna gång.
"The War on terror". Det har nu spridits till Sverige. Om man bortser från massinvandringen, som är sprungen ur 911. Gör din egen undersökning...

Uh...der har hänt en extraordinär händelse (och där spelade räddningsgjänsten en minimal roll).
Om det är dina exempel så kan man rätt enkelt avfärda dig som foliehatt.
Citera
2017-06-10, 23:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Det enklaste sättet är att kolla in hur många "extra ordinära händelser" som inträffat under dom senaste 2 månaderna. Titta lite närmare på bilderna och texterna. Det andra är ju att söka på "Stockholm terror hoax " på Youtube.

Det mest långsökta är ju att börja från början. "Gold and silver Hiest 911"
Det var där allt började denna gång.
"The War on terror". Det har nu spridits till Sverige. Om man bortser från massinvandringen, som är sprungen ur 911. Gör din egen undersökning...
En foliehatt alltså, tack men nej tack.
Citera
2017-06-11, 00:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
En foliehatt alltså, tack men nej tack.

Jag var som du en gång.
Jag önskar att jag var kvar där.
Jag skulle bara bevisa att jag hade rätt.
Sök "Gold Hiest 911" på Youtube och se.
Berätta för mig senare hur jag hade fel.

"Hole Pentagon 911" på bildsök på Google kanske också fungera?

Allt det här handlar om att Polis och räddningstjänst blir utnyttjade för att normalt sett jobbar för få timmar, på det sättet topic anger. Dom är helt enkelt "kidnappade". Döm inte, skaffa dina egena bevis.
Citera
2017-06-17, 07:46
  #10
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Ovanstående nio inlägg bröts ut ur (FB) Borde brandkåren kraftigt minskas? och gjordes till ett eget ämne.

/Moderator
Citera
2017-06-28, 01:22
  #11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Det jag menar är att svensk räddningstjänst blir mer som i USA.
Dvs börjar med massa låtsasproblem för att bevisa sitt existensberättigande.

Nu säger jag inte att du ska lägga ned allt utan att dom behöver göra något som behövs på dagar och nätter. Inte ljuga ihop olyckor och katastrofer som dom senaste månaderna. Då kan man fara åt helvete.
Hörru Stoll-Frans, har du några som helst belägg för att svensk räddningspersonal åker runt och anlägger bränder eller "fejkar olyckor"? Om inte tycker jag du ska hålla käften stängd.

De finns till för att hjälpa i händelse av nöd men sysslar även med förebyggande verksamhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback