Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-06-24, 09:44
  #49
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Jag hade inte pallat med sånt trams... Något stämmer inte.. Är han religös? Isåfall spring!

Kanske liten penis? Men något stämmer inte tycker jag..

Du måste fråga.. Shit jag hade haft svårt att fråga wtf is going on?

Så länge väntar man inte..

Fast vilka är "man" här? Olika grupper av människor har olika normer. Många som lever inom Sveriges gränser idag får t.ex. inte ha sex före bröllopsnatten. Vissa infödda troende kristna tycker också så, och sedan finns det människor som inte hindras av religion men ändå vill vara säkra på att de har en seriös relation innan de gör för mycket.
Citera
2017-06-24, 09:58
  #50
Medlem
Självklart hade jag uppfattat situationen annorlunda om han varit religös men det är han inte, han har ju barn också sedan tidigare och jag tror han tom kan ha legat runt en del, han har iaf kunnat om han velat pga hans utseende.

En ny tanke har börjat gro lite hos mig, eftersom han föreslagit att ses med våra barn, och det är att han ser mig som en "fru" att göra saker med, med barnen, men han inte tänder på mig (fast han säger att han gör det, och jag har även känt hans stånd när vi hånglat).
Vettefan alltså, är inte alls van med att inte ha sex snabbt...
Citera
2017-06-24, 10:00
  #51
Medlem
Jag sade tom en gång, medan vi hånglade, att fyfan vad kåt jag är. Vet inte om jag skrivit detta tidigare men han fnissade och tyckte jag var söt (?). Jag ville inte bli kallad söt, jag ville ju ha nåt annat 😒
Citera
2017-06-24, 10:39
  #52
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av less.is.bore
Jag sade tom en gång, medan vi hånglade, att fyfan vad kåt jag är. Vet inte om jag skrivit detta tidigare men han fnissade och tyckte jag var söt (?). Jag ville inte bli kallad söt, jag ville ju ha nåt annat 😒

Låter som att ni inte är rätt för varandra. Sorry. Du verkar t.ex. ha en rejäl sexuell historik från vad du berättar här, och han kanske inte alls skulle uppskatta det om han fick veta. Ni kan också ha olika värderingar om andra saker, eftersom det ofta "går ihop". Alltså att han är mer traditionell och konservativ. Och detta kommer ju att märkas VÄLDIGT mycket om ni ska bo ihop med era respektive barn, och kanske ett gemensamt, och försöka komma överens om hur barnen ska uppfostras. Din dotter får ta hem killar över natten, hans får absolut inte det o.s.v..
Citera
2017-06-24, 10:47
  #53
Medlem
Hotrod-SWEs avatar
Kan du inte bara föreslå att han sover över hos dig? sen är det bara att krypa tätt intill helt naken
Citera
2017-06-24, 11:45
  #54
Medlem
mr.nymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av less.is.bore
Jag sade tom en gång, medan vi hånglade, att fyfan vad kåt jag är. Vet inte om jag skrivit detta tidigare men han fnissade och tyckte jag var söt (?). Jag ville inte bli kallad söt, jag ville ju ha nåt annat 😒

Prata med han. Prata med han om att du vill ha sex. Inte i halv-gåtor som du verkar ha gjort hitills.

Han verkar ju vara seriöst intresserad av att ha ett seriöst förhållande med dig.
Han vill ju inte sumpa chansen.

Tycker du att han bara är någon typ av KK relation eller?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback