Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-17, 00:13
  #1
Medlem
Jag försöker sälja min säng fast det finns en liten spricka på den som jag vill dölja. Har någon något tips på hur man kan dölja den sprickan( den är typ 3 cm
Citera
2017-06-17, 00:20
  #2
Medlem
Men lite vitt spackel
Citera
2017-06-17, 00:24
  #3
Medlem
technoisbests avatar
Om sängen är röd så kan du fylla sprickan med ketchup. Om den är vit så... Ja, du hajar.
Citera
2017-06-17, 00:27
  #4
Medlem
S.O.Stolps avatar
Herregud!? Vad är det för material? Vad är det för färg? Var sitter sprickan? Ett foto hade underlättat.
Citera
2017-06-17, 00:37
  #5
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiizza
Jag försöker sälja min säng fast det finns en liten spricka på den som jag vill dölja. Har någon något tips på hur man kan dölja den sprickan( den är typ 3 cm

Bädda så syns den inte. Tejpa fast sängkläderna så de inte går att ta bort också för annars är risken stor att köparen upptäcker skadan.
Citera
2017-06-17, 09:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiizza
Jag försöker sälja min säng fast det finns en liten spricka på den som jag vill dölja. Har någon något tips på hur man kan dölja den sprickan( den är typ 3 cm

Lura inte kunden.
Citera
2017-06-17, 11:12
  #7
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiizza
Jag försöker sälja min säng fast det finns en liten spricka på den som jag vill dölja. Har någon något tips på hur man kan dölja den sprickan( den är typ 3 cm

Håll inte på med bedrägligt beteende. Det kommer bara mångfalt surt tillbaka. Var ärlig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback