Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-16, 22:57
  #1
Medlem
Gnomegirls avatar
Hjälp!
Jag har nyss hittat ett nytt hot mot mitt midjemått, tänder och övrig hälsa.
Nämligen: GRILLBILAR


Ett djävulens påfund. Större än vanliga Ahlgrens bilar, och så saftiga och goda!!
Det är tydligen meningen att man ska lägga dem på grillen, men jag har aldrig ens hunnit ta fram nån grill innan påsen varit slut.
Farligt gott godis. 30 spänn påsen är dock lite dyrt tycker jag, men om ni gillar orginalbilarna måste ni bara testa dessa grillbilar!


MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-16, 23:35
  #2
Avstängd
gelatin.
Citera
2017-06-16, 23:39
  #3
Avstängd
ska testas snarast , vart köpte du de TS
Citera
2017-06-16, 23:43
  #4
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
ska testas snarast , vart köpte du de TS
Valfri affär kanske? Det är bara en jävla påse bilar!
Citera
2017-06-16, 23:57
  #5
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag köpte en sådan påse för en vecka sedan och den är fortfarande inte slut. Anledningen till detta är för att jag också köpte ett kilo godis på hemmakväll .
Citera
2017-06-17, 00:01
  #6
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
ska testas snarast , vart köpte du de TS

Köpte mina på min lokala Hemköp, men som fler sagt här i tråden finns de nog i de flesta större butiker.


MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-17, 00:48
  #7
Medlem
kanelkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hjälp!
Jag har nyss hittat ett nytt hot mot mitt midjemått, tänder och övrig hälsa.
Nämligen: GRILLBILAR


Ett djävulens påfund. Större än vanliga Ahlgrens bilar, och så saftiga och goda!!
Det är tydligen meningen att man ska lägga dem på grillen, men jag har aldrig ens hunnit ta fram nån grill innan påsen varit slut.
Farligt gott godis. 30 spänn påsen är dock lite dyrt tycker jag, men om ni gillar orginalbilarna måste ni bara testa dessa grillbilar!


MVH/Gnomegirl

Åh gud, jag är en sån sucker för nya typer av godis...håller alltid koll. Förstår din entusiasm och att de inte ens hann hamna på grillen. Fick span på dessa för några veckor sedan och insåg att jag kommer att älska dom...frossa dom...inte direkt grilla dom...

Det bör ske snart.
Citera
2017-06-17, 01:38
  #8
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Köpte mina på min lokala Hemköp, men som fler sagt här i tråden finns de nog i de flesta större butiker.


MVH/Gnomegirl
Är det tänkt som typ marshmallows? Undrar hur de smakar om man grillar dom. De kanske får en helt ny smak.

Vad ska man kombinera dom med? En kall engelsk cider?

http://www.cloetta.se/varumarken-och...ns-grillbilar/

"Billackering – doppa de grillade bilarna i smält choklad och sedan i strössel."

Billackering? I'm so there!
__________________
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2017-06-17 kl. 01:42.
Citera
2017-06-21, 17:38
  #9
Medlem
Jag har sett grillbilarna men inte köpt dem än. Är det verkligen "nya" bilar? Eller är det bara de där större bilarna som funnits i lösvikt, fast nu packade i påsar? Lösviktsbilarna var inte så goda nämligen, de hade knappt nån smak jämfört med vanliga bilar. Som om de snålat på smakämnena och bara gjort en större bil. Mer som en marshmallow fast segare, smakade bara sött. Kanske passar till grillning då iofs...
Citera
2017-06-21, 19:28
  #10
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Jag har sett grillbilarna men inte köpt dem än. Är det verkligen "nya" bilar? Eller är det bara de där större bilarna som funnits i lösvikt, fast nu packade i påsar? Lösviktsbilarna var inte så goda nämligen, de hade knappt nån smak jämfört med vanliga bilar. Som om de snålat på smakämnena och bara gjort en större bil. Mer som en marshmallow fast segare, smakade bara sött. Kanske passar till grillning då iofs...
Hej käre vän.
Jag vet inte om jag gått på en placebo-bluff och inbillat mig att de smakade som orginalbilarna på grund av den snitsiga påsen. Men jag är helt säker på att de smakade mycket bättre än lösviktsbilarna som är en styggelse enligt mig.
Testa själv vettja. 30 spänn är ju ingen summa att bråka om.


MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-22, 19:17
  #11
Medlem
Tack för svar. Ska införskaffa en påse nästa gång jag handlar. Och choklad att dippa i så är jag helgarderad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback