Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 21:43
  #229
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Oavsett detta så minskade intresset kraftigt för M efter att Reinfeldt och Borg lämnade partiet.
Tillägget nya i nya moderaterna kan dom ta bort. Det finns inte längre ngt nytt i moderaterna.

Numer ligger moderaterna på en för partiet normal nivå.

Partiledare är viktiga ansikten utåt men avgör inte allt. Den kurs som M slagit in på "massinvandring" med människor som sätter sig på livstids bidragsförsörjning är inte populärt bland en stor grupp moderater som gått till SD. Batra fortsatte Reinfeldts arv så jag är ganska säker på att siffrorna dalat oavsett om Reinfeldt och Borg varit kvar eller ej.
Citera
2017-06-21, 21:49
  #230
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Partiledare är viktiga ansikten utåt men avgör inte allt. Den kurs som M slagit in på "massinvandring" med människor som sätter sig på livstids bidragsförsörjning är inte populärt bland en stor grupp moderater som gått till SD. Batra fortsatte Reinfeldts arv så jag är ganska säker på att siffrorna dalat oavsett om Reinfeldt och Borg varit kvar eller ej.
Så går det när man suktar efter billig utländsk arbetskraft som skulle konkurrera ut den svenska arbetskraften. Varpå det skulle bli billigare att anställa.

Men alltihop sket sej fullständigt. Beviset har vi nu i varenda betongförort i landet.
Än idag suktas det efter billig utländsk arbetskraft. Kalhygget har bytts ut mot en rödhårig kvinna vars namn vi alla känner till.
__________________
Senast redigerad av locknloll 2017-06-21 kl. 21:55.
Citera
2017-07-04, 15:48
  #231
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Stefan Löfvén beter sig äckligt Löfvén flirtar med Lööf och Björklund. I den sandlåda Sverige är reducerat till får vi se Lööf gå i offensiv mot charmtrollet Löfvén?

https://m.facebook.com/story.php?sto...91566134283366
Citera
2017-07-05, 05:18
  #232
Medlem
8711s avatar
Jag tycker det är Kinberg Batra som beter sig äckligt som både vill äta och ha kvar kakan in i det längsta. Den kakan bör hon berövas och ställas på bar backe! Är trött på hennes påhopp och ynkliga inställning i alla frågor. Det enda hon gör är att springa runt på evenemang för kändisar och premiärer, ser henne precis hela tiden i tjejers hänt extra som jag får tillgång till av olika tjejer i min omgivning. Där kan man se denna äckliga kvinna smila runt och kladda omkring tio gånger mer än någon annan partiledare överhuvudtaget. När ska hon bestämma politiken som är anpassad till Sverigedemokraterna, vilket är hennes enda chans att vara med i en regering efter valet 2018?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback