Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-16, 14:45
  #1
Medlem
Svenska kvinnor blir lurade av Svarta och Arabiska män

https://www.skovdenyheter.se/article...leksbedragare/
Citera
2017-06-16, 15:07
  #2
Medlem
''Han berättar om svenska kvinnor som träffat män på utlandsresor eller på internet. Kvinnorna blir kära, men upptäcker efter ett tag att männen har hustru och barn i hemlandet.
- Dessa män försöker få till ett giftermål och efter att de fått svenskt medborgarskap är det inte aktuellt att fortsätta relationen, säger Christer Andersson, som är brottsoffersamordnare i Skövde.
Under tiden har kvinnan ofta fått utstå hot och våld och stått för försörjningen.''

NO SHIT

det kommer inte stoppa feta kärringar från att få i sig ung svart kuk ändå
Citera
2017-06-16, 15:13
  #3
Medlem
RetroLovers avatar
Behövs ingen varning för min del. Jag håller mig så gärna borta från svarta och arabiska länder av fri vilja. Alla har väl olika smak, men jag förstår inte hur man kan attraheras av araber och afrikaner till att börja med.
Citera
2017-06-16, 18:49
  #4
Avstängd
Tror som dom flesta säger att dom som vill åka kommer åka och resten hade nog inte gjort det även om det varmt rekommenderades.
men fint att det kommer en varning trots att det ser lite PIK ut
Citera
2017-06-16, 21:51
  #5
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetroLover
Behövs ingen varning för min del. Jag håller mig så gärna borta från svarta och arabiska länder av fri vilja. Alla har väl olika smak, men jag förstår inte hur man kan attraheras av araber och afrikaner till att börja med.

Fråga alla blondiner på stan som springer runt med rastakillar.
Har väl sett 3 par denhär månade i alla fall. Inte mycket men, det existerar ju ändå.
Citera
2017-06-16, 23:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
''Han berättar om svenska kvinnor som träffat män på utlandsresor eller på internet. Kvinnorna blir kära, men upptäcker efter ett tag att männen har hustru och barn i hemlandet.
- Dessa män försöker få till ett giftermål och efter att de fått svenskt medborgarskap är det inte aktuellt att fortsätta relationen, säger Christer Andersson, som är brottsoffersamordnare i Skövde.
Under tiden har kvinnan ofta fått utstå hot och våld och stått för försörjningen.''

NO SHIT

det kommer inte stoppa feta kärringar från att få i sig ung svart kuk ändå

feta kärringar, vänsterpatrask och annat bottenskrap som ingen vill ha och som blivit över brukar sälja ett uppehållstillstånd tiull negrar och muslimer. man är så barskrapad att man måste pantsätta llt man äger för att åka utomlands och där säljer man sig och ett uppeh¨llstillstånd. när muslimen/negern är här så betalar han för allt tills han får papper och då åker han ut. och en ny importeras för 100-150k + alla utgifter betalda och så får han stoppa kuken i henne så klänge han betalar. det är samma typ av "kvinnor" som drar olika typer av bidrag och siktar på tidig pensionering.
Citera
2017-06-16, 23:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetroLover
Behövs ingen varning för min del. Jag håller mig så gärna borta från svarta och arabiska länder av fri vilja. Alla har väl olika smak, men jag förstår inte hur man kan attraheras av araber och afrikaner till att börja med.

det betalar allt. enkelt val om man är ett luder.
Citera
2017-06-17, 11:21
  #8
Medlem
Merwinnas avatar
Otroligt att svenska myndigheter vågat börja tala om det här nu, och vanliga tidningar vågat börja skriva om det! Problemet är ju, att Migrationsverket bara letar efter tecken på att äktenskapet är ett skenäktenskap, d.v.s. att paret inte lever som gifta överhuvudtaget. Men i dessa fall gör de ju det - lever som gifta - och vilka baktankar mannen har kan ingen veta, eller i alla fall inte bevisa.

Jag tycker att det borde bli möjligt att riva upp PUT när sådant här kommer fram, och helst medborgarskap också. Samt att ett gemensamt barn ALDRIG ska vara ett skäl för uppehållstillstånd. När det hade spritts över världen, så skulle det vara mindre attraktivt för utländska män att göra dumma, kåta, ensamma svenska kvinnor gravida av den anledningen. Det är ju inte rätt mot barnen heller, att de ska födas som måltidsbiljetter åt sin utländska förälder... en biljett till välfärdssamhället och bidragsgrytorna. Det måste få ett slut!
Citera
2017-06-17, 19:10
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Fråga alla blondiner på stan som springer runt med rastakillar.
Har väl sett 3 par denhär månade i alla fall. Inte mycket men, det existerar ju ändå.

Från bara Gambia är det nära 300 per år som nu får uppehållstillstånd pga giftemål med en svenska. Detta gäller ju då inte bara Gambia utan flera länder i Afrika. Så klart är det nu en hel del. Läste om en enda hon skulle ner till Gambia igen för att gifta sig en femte gång. De fyra tidigare hade dragit direkt efter de fått uppehållstillstånd. Grejen var att hon nu inte beklagade sig utan nu skulle det bli kul med en femte... Sanslös lagstiftning detta som måste ändras även då för "thaibrudar". Där är siffran ganska konstant på omkring 1300 per år då är det ju män som nu drar hit en thailändska. Dock är det väl det då ett mindre problem då dessa thailändskor inte brukar vara så brottsliga sedan är de väl då mer trogna också...
Citera
2017-06-17, 19:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Svenska kvinnor blir lurade av Svarta och Arabiska män

https://www.skovdenyheter.se/article...leksbedragare/

tycker att de ska resa dit och stanna där. anledningen till att msulimer är vita i hyn är för att någon har kidnappat en vit kvinna och använt henne som sexslav.
Citera
2017-06-17, 19:51
  #11
Medlem
Sqeptisks avatar
Om det nu gäller batikhäxor, feministtokor, tokfeminister och allmänt äckliga vänsterkärringar är det väl toppen om det importeras män från nämda områden som gör jobbet åt oss. Ja, så vi slipper alltså ;-)
Citera
2017-06-17, 20:25
  #12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Om det nu gäller batikhäxor, feministtokor, tokfeminister och allmänt äckliga vänsterkärringar är det väl toppen om det importeras män från nämda områden som gör jobbet åt oss. Ja, så vi slipper alltså ;-)

Fast det är inte BARA dom. Jag har träffat fina tjejer också som åkt dit. Gemensamma nämnarna har varit ensamhet, osäkerhet, naivitet och önsketänkande. Det är ju klart att har man gett upp om att få möjlighet att träffa en man och få ett par barn, och så kommer det plötsligt en man, som i alla fall ser hyfsat bra ut (det kan de ju göra), och överöser en med komplimanger, kärleksförklaringar, romantiska upplevelser och gåvor, så är det lätt att VILJA tro på det.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2848707

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback