Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-15, 23:53
  #1
Medlem
Transformers avatar
Kort bakgrund:
Kört testo-e, 250 mg e5d, i ca 6 veckor. Kort första gång på testo för att se hur kroppen reagerade. Mycket bra resultat i överlag. Hade även inget mer testo av samma sort ("Genesis Pharma"), och det kändes inledningsvis som en solid plan med tanke på mycket annat i mitt privatliv.
Nu ca två veckor sedan sista stick. PCT påbörjad, för 1 dag sedan med 40 mg Nolva.
Alltså kört PCT en dag. Har dock varit av Genesis testo i lite över två veckor nu.

Har nu tillgång till annat testo-e (från "apoteksverige").

Jag är inlärd att hålla mig till planen.
Samtidigt kan jag inte frångå faktumet att majoriteten talar om att man bör köra minst 12 veckor. Samt att detta är relativt låga doser som diskuteras.

Frågan är; kan/bör jag avbryta min (knappt påbörjade) PCT och sticka igen med ny testo sort och fortsätta i några veckor till?
Eller bör jag helt enkelt hålla mig till träningsplanen och köra igång sen igen om några månader om jag nu vill det?
Citera
2017-06-16, 02:26
  #2
Medlem
Vet inte riktigt vad du ska göra, men 6v känns väldigt bortkastat.. Slöseri med pengar och att stänga ner sig för så kort tid. Hoppa på vore det det bästa, eller köra pct och kör en riktig kur längre fram. Känns som ett fuck up ändå.

Varför gör skiten halvdant från början? ont om pengar? Lägg ner tills du kan och vet vad du vill...
Citera
2017-06-16, 06:52
  #3
Medlem
Transformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
Vet inte riktigt vad du ska göra, men 6v känns väldigt bortkastat.. Slöseri med pengar och att stänga ner sig för så kort tid. Hoppa på vore det det bästa, eller köra pct och kör en riktig kur längre fram. Känns som ett fuck up ändå.

Varför gör skiten halvdant från början? ont om pengar? Lägg ner tills du kan och vet vad du vill...

Jag hade inte möjlighet helt enkelt.
Nu är det som det är.
Behöver hjälp med beslutet.
Därav min frågeställning.

Mer positivt att gå på igen?
Citera
2017-06-16, 12:19
  #4
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transformer
Jag hade inte möjlighet helt enkelt.
Nu är det som det är.
Behöver hjälp med beslutet.
Därav min frågeställning.

Mer positivt att gå på igen?

Nej, du ska inte gå på igen. Du har kvar testo i minst tre veckor till, så du har fått effekt totalt 9 veckor. Det räcker som förstakur och du återhämtar dig lätt. Planera din nästa kur istället efter vila.
Citera
2017-06-17, 15:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nej, du ska inte gå på igen. Du har kvar testo i minst tre veckor till, så du har fått effekt totalt 9 veckor. Det räcker som förstakur och du återhämtar dig lätt. Planera din nästa kur istället efter vila.


håller med, se till att nästa kur görs ordentligt.. lägg upp planen och se till att du har ALLT hemma för att fullfölja planen.. då ska du även ha en plan A,B och C om något i plan A skulle skita sig

din första kur är inte bortkastad, först o främst har du lärt dig att planera bättre, för det andra har du fått känna på testo, för det tredje så brukar man märka biverkningar inte bara under kur men även efter OCH det viktigast av ALLT du kommer få smaka på en PCT, i ditt fall en lätt sådan men fortfarande en extremt viktig erfarenhet så jag tycker du ska ta med dig allt det här så kommer nog nästa kur att gå svin bra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback