Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-15, 20:28
  #1
Medlem
Hej!
Hade för ett antal år sedan navelpiercing som såg ut att läka bra tills jag en dag fastnade med tröjan och blev ett litet sår som inte ville läka.. Efter det blev det som en liten kula bredvid det översta hålet, kulan försvann aldrig och piercingen växte ut (nu är det bara ett ärr och ingen kula). En likadan kula blev det då jag piercade tragus men då bytte jag till en längre stav och den försvann. Är det värt att pierca navel igen eller är det stor chans att samma sak händer igen?
Citera
2017-06-16, 07:15
  #2
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladblomma
Hej!
Hade för ett antal år sedan navelpiercing som såg ut att läka bra tills jag en dag fastnade med tröjan och blev ett litet sår som inte ville läka.. Efter det blev det som en liten kula bredvid det översta hålet, kulan försvann aldrig och piercingen växte ut (nu är det bara ett ärr och ingen kula). En likadan kula blev det då jag piercade tragus men då bytte jag till en längre stav och den försvann. Är det värt att pierca navel igen eller är det stor chans att samma sak händer igen?

Navlar är luriga. Det är sällan dom blir bra om dom en gång väl börjat vandra. Då lär det hända igen. Så skulle inte rekommendera det. Men det är din kropp så du får välja.
Citera
2017-06-16, 07:16
  #3
Medlem
Skulle säga att det är stor chans att det sker igen, speciellt om det är gammal ärrvävnad på stället.

Dessutom är det ju väldigt WT att ha navelpiercing, så det är säkert bäst att avstå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback