Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-15, 11:47
  #1
Medlem
Hej fb!

Jag sitter för tillfället och pillar på en telefon, modell: Samsung GT-B2710.
Jag vill ha ut information om webbaktivitet på telefonen.Men det enda jag kan se är vilka webbplatser som besökts.

Det är väldigt gamla menyer och någon detaljerad information verkar inte gå fram via mobilen i sig.

Vill alltså ha ut en logg med datumstämpel på, vilken tid och vilket datum besöktes webbplatsen www.dn.se tx.

Finns det något program till datorn som gör det möjligt att ta fram dessa uppgifter? Har ni några förslag eller ska jag bara ge upp?
Citera
2017-06-15, 12:25
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Kanske MOBILedit Forensic kan hjälpa dig..
Citera
2017-06-15, 12:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Kanske MOBILedit Forensic kan hjälpa dig..

Tack för svar! Jag ska hämta hem programmet och kika om det är vad jag söker.
Citera
2017-06-15, 14:42
  #4
Medlem
Tyvärr har jag bara tillgång till trial versionen av programmet som inte hade de funktioner jag sökte.
Är det någon annan som sitter på något förslag?
Citera
2017-06-15, 15:29
  #5
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av risifrutti92
Tack för svar! Jag ska hämta hem programmet och kika om det är vad jag söker.
Finns funktionerna i fullversionen? I så fall är det väl inte helt omöjligt att ladda ner det nånstans. Annars kan du söka efter Mobile forensic och se vad du får fram.
Citera
2017-06-15, 16:02
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Finns funktionerna i fullversionen? I så fall är det väl inte helt omöjligt att ladda ner det nånstans. Annars kan du söka efter Mobile forensic och se vad du får fram.

Kunde inte se att just den funktionen fanns specificerad nånstans på hemsidan.
Tankar fullversionen ikväll och se om det kan erbjuda det jag söker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback