Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-04, 21:58
  #13
Medlem
Jag tycker om telefonsex lite då och då. Men mest är det för att prata om mina fantasier och besök till eskorter. Jag har en tjej som jag ringer lite då och då. Jag brukar berätta för henne om min äventyr med eskorter i London. Det är en en kick att typ uppleva det igen. Det är ju ganska tabu så det är svårt att prata om det annars. Den tjejen brukar även hjälpa mig att välja vilka eskorter som jag ska sätta på när jag ska åka till London. Efter resan så får hon en recension . Hon har även "hjälpt" mig en gång då jag hade sex med porrskådisen Debbie White. Debbie blev superkåt av att min "tjej" sa till henne vad hon skulle göra.
Citera
2018-09-19, 17:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prof_woland
Hej!
Jobbar som tekniker på ett av nordens större telesex företag. Som har sidor som:
http://telesexa.se
https://www.telefonsex24.dk/
https://www.xxxtele.no/
http://www.moist-angels.com/
Och så vidare.
Kan säga att det är inga förmögenheter det handlar om. De tjejer som börjar för bli rik på telefonsex kommer nog på att det inte är rätt sätt
Det som stannar är främst de som vill ha flexibelt jobb. De kan jobba när de vill och tjäna extra pengar. Det är väl relativt lätt jobb och många tjejer gillar väl prata sex. Och de kan ju fantisera om att den de pratar med ser ut exakt som de önskar sig

Förekommer det att telesexbolagen spelar in och sparar samtalen?
Citera
2018-09-21, 06:00
  #15
Medlem
HappyHandsomes avatar
De som är anslutna till en tjänst får såklart inte behålla hela beloppet. Så en tjej som tar swish privat tjänar typ dubbelt än där du ringer in och får välja någon på en linje och du får en faktura.

Fördelen med tjejer som har kik/swish är att man kan ju skriva ett "manus" med lite önskemål osv. Men vissa tjejer på telelinjerna är ganska snabba på att haka på dina fantasier. Vissa linjer är mera kundvänliga än andra.