Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-04, 21:58
  #13
Medlem
Jag tycker om telefonsex lite då och då. Men mest är det för att prata om mina fantasier och besök till eskorter. Jag har en tjej som jag ringer lite då och då. Jag brukar berätta för henne om min äventyr med eskorter i London. Det är en en kick att typ uppleva det igen. Det är ju ganska tabu så det är svårt att prata om det annars. Den tjejen brukar även hjälpa mig att välja vilka eskorter som jag ska sätta på när jag ska åka till London. Efter resan så får hon en recension . Hon har även "hjälpt" mig en gång då jag hade sex med porrskådisen Debbie White. Debbie blev superkåt av att min "tjej" sa till henne vad hon skulle göra.
Citera
2018-09-19, 17:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prof_woland
Hej!
Jobbar som tekniker på ett av nordens större telesex företag. Som har sidor som:
http://telesexa.se
https://www.telefonsex24.dk/
https://www.xxxtele.no/
http://www.moist-angels.com/
Och så vidare.
Kan säga att det är inga förmögenheter det handlar om. De tjejer som börjar för bli rik på telefonsex kommer nog på att det inte är rätt sätt
Det som stannar är främst de som vill ha flexibelt jobb. De kan jobba när de vill och tjäna extra pengar. Det är väl relativt lätt jobb och många tjejer gillar väl prata sex. Och de kan ju fantisera om att den de pratar med ser ut exakt som de önskar sig

Förekommer det att telesexbolagen spelar in och sparar samtalen?
Citera
2018-09-21, 06:00
  #15
Medlem
HappyHandsomes avatar
De som är anslutna till en tjänst får såklart inte behålla hela beloppet. Så en tjej som tar swish privat tjänar typ dubbelt än där du ringer in och får välja någon på en linje och du får en faktura.

Fördelen med tjejer som har kik/swish är att man kan ju skriva ett "manus" med lite önskemål osv. Men vissa tjejer på telelinjerna är ganska snabba på att haka på dina fantasier. Vissa linjer är mera kundvänliga än andra.

Personligen hade jag nog valt privat för att behålla vinsten. Men som kund mixar jag lite.

Linje24.se är både billigast (sex minuter minimum, ingen fakturaavgift) och har bäst kundtjänst. Finns en del guldkorn där. Den linjen jag ringt mest. Så att ha vettiga priser behöver inte vara en nackdel!

Erotiklinjen.com har webcam via skype som vissa av tjejerna kör samtidigt. En enorm fördel, men det är glest med inloggade tjejer som kör cam.

KKhotline har en del bra tjejer, men otrevligaste kundtjänsten när det blir fel och de lägger på fakturaavgift utöver minuterna.

nattensanglar.se har några bra tjejer med, har aldrig strulat där.

lusta.com har jag inte provat, verkar random vilken tjej man får. Inte telesexpunkten.se heller. Inte heller han som postade innan, deras bolag kör 15 minuter minimum och alla de linjerna är samma.

pratasex.se har jag varit på väg att prova. Men är lite osäker på vad tjejerna går med på.

Sen finns ju även rena camsidor som chaturbate, har bara hittat en svensk tjej där som är serviceminded. Den sidan fungerade riktigt bra när man kommit igång. Vissa tjejer spelar in videon åt dig så du kan kolla när du vill sen. Grymt bra!
Här tror jag att en helsvensk tjej skulle kunna göra bra med pengar om man väljer att lyssna på önskemål. Vill man ha stammisar tar man inte heller högsta taxan. Finns gott om giriga tjejer där som hellre sitter sysslolös istället för att köra privat hela tiden.

Har någon specifika frågor eller funderingar runt detta så språkar jag gärna mera i PM. Ger inga tips på tjejer i tråden för att anledningar.
Citera
2018-10-14, 00:31
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
De som är anslutna till en tjänst får såklart inte behålla hela beloppet. Så en tjej som tar swish privat tjänar typ dubbelt än där du ringer in och får välja någon på en linje och du får en faktura.

Fördelen med tjejer som har kik/swish är att man kan ju skriva ett "manus" med lite önskemål osv. Men vissa tjejer på telelinjerna är ganska snabba på att haka på dina fantasier. Vissa linjer är mera kundvänliga än andra.

Personligen hade jag nog valt privat för att behålla vinsten. Men som kund mixar jag lite.

Linje24.se är både billigast (sex minuter minimum, ingen fakturaavgift) och har bäst kundtjänst. Finns en del guldkorn där. Den linjen jag ringt mest. Så att ha vettiga priser behöver inte vara en nackdel!

Erotiklinjen.com har webcam via skype som vissa av tjejerna kör samtidigt. En enorm fördel, men det är glest med inloggade tjejer som kör cam.

KKhotline har en del bra tjejer, men otrevligaste kundtjänsten när det blir fel och de lägger på fakturaavgift utöver minuterna.

nattensanglar.se har några bra tjejer med, har aldrig strulat där.

lusta.com har jag inte provat, verkar random vilken tjej man får. Inte telesexpunkten.se heller. Inte heller han som postade innan, deras bolag kör 15 minuter minimum och alla de linjerna är samma.

pratasex.se har jag varit på väg att prova. Men är lite osäker på vad tjejerna går med på.

Sen finns ju även rena camsidor som chaturbate, har bara hittat en svensk tjej där som är serviceminded. Den sidan fungerade riktigt bra när man kommit igång. Vissa tjejer spelar in videon åt dig så du kan kolla när du vill sen. Grymt bra!
Här tror jag att en helsvensk tjej skulle kunna göra bra med pengar om man väljer att lyssna på önskemål. Vill man ha stammisar tar man inte heller högsta taxan. Finns gott om giriga tjejer där som hellre sitter sysslolös istället för att köra privat hela tiden.

Har någon specifika frågor eller funderingar runt detta så språkar jag gärna mera i PM. Ger inga tips på tjejer i tråden för att anledningar.

Bra sammanställning! Tack!
Har tidigare ringt en del när jag legat ute på resor och är trött på hotellrummet... Det jobbiga är att vissa bolag skickar hem reklam i brevlådan, utan att man gett medgivande innan. Det kan ju ställa till det när frun kollar posten...
Citera
2020-03-23, 12:16
  #17
Medlem
Jag vill gärna sätta lite liv i denna tråden igen!

Jag har en del frågor.

1. Kan man jobba som sextele / telefonvärdinna som kille? Antar att det inte är samma pengar då det är mer killar som gillar att ringa till tjejer när dom känner för det.

2. Om man som tjej idag är sugen på att testa på att jobba som med telesex idag vilka sidor är störst för att maximera inkomsten? Ska man vara med i flera sidor än bara en?

3. Är marknaden lika stor i dag? Vad är månads lönen idag?

Skriv gärna alla stora sidor, jag pratar då enbart som sextele och inte cam eller något likande.

Ni får gärna skicka PM om ni vill
__________________
Senast redigerad av Olleja 2020-03-23 kl. 12:18.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback