Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-14, 16:55
  #1
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Undrar om någon provat deras glass? Isåfall vad tycks? Döper tråden till "njie" bara ifall någon vill diskutera något annat kring deras produkter. Tycker deras protein pudding är klart bäst på marknaden. Favoriten är nog chokladboll. Såg att dem nu även har kalorisnåla och proteinrika såser. Prövade nyss bernaise till en grillad kyckling. Självklart är riktig jävla bernaise sås godare men tycker ändå denna var ganska god och ett bra substitut om man vill ha lite kalorisnålare sås.
Citera
2017-06-14, 17:05
  #2
Medlem
gurkmajjas avatar
Deras glass smakar plast och deras läsk är fan inte god alltså. All I know.
Citera
2017-06-14, 17:16
  #3
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Deras glass smakar plast och deras läsk är fan inte god alltså. All I know.
Läsk? Det var nytt. Är det shaken du tänker på då ? För någon "vanlig" läsk från dem har jag inte hört talas om. Men var ju synd om inte glassen var något vidare. Lät väl kanske för bra med 250 kcal och 25 kolhydrater per 500 ml bägare.
__________________
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2017-06-14 kl. 17:19.
Citera
2017-06-14, 17:35
  #4
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Läsk? Det var nytt. Är det shaken du tänker på då ? För någon "vanlig" läsk från dem har jag inte hört talas om. Men var ju synd om inte glassen var något vidare. Lät väl kanske för bra med 250 kcal och 25 kolhydrater per 500 ml bägare.
Läsken går under varumärket Freeno men är en Njie-produkt. Glassen har jag bara smakat en gång då en bekant bjöd på den. Den var även stenhård.
Citera
2017-08-13, 11:14
  #5
Medlem
the juntos avatar
glassen är inget vidare, smakar plast som någon nämnt dessutom blir man rätt kass i magen. tar evigheter att tina i någorlunda ätbar temperatur. däremot är deras milkshakes rätt goda, i synnerhet cappuccino och hallon vit choklad.
Citera
2017-08-31, 09:52
  #6
Medlem
Jag personligen tycker att dom flesta av deras produkter, tillochmed deras kvargsåser är bra.
Citera
2018-06-02, 19:35
  #7
Medlem
vad hände med milkshake coconut?? för fan borta i varje affär?😡
Citera
2018-06-03, 12:47
  #8
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Verkar även ha slutat med sina kvargsåser. Själv tyckte jag dem var goda men antar att vi inte var tillräckligt många då. Verkar ha börjat med någon ny limited edition vaniljsås dock. Någon som hunnt testa den än? Älskar allt med vanilj men blir inte mycket av det då allt är proppat med socker. Så skulle vara ett fint substitut om den e något vidare.
Citera
2018-06-03, 18:21
  #9
Medlem
Har bara provat deras bearnaise-kvargsås som inte alls smakade bra.
Citera
2019-08-29, 21:54
  #10
Medlem
King Pins avatar
Salty Caramel-glassen är SVINGOD. Måste köras i micron 15-20 sekunder bara, annars är den granithård. Skulle kunna äta den till middag.
Citera
2020-11-21, 23:57
  #11
Medlem
Propud choklad är jävligt god, men dyr. Ett okej alternativ till kvarg om man vill betala det dubbla. Bra efterrätt en fredag/lördag om man vill hålla det nyttigt
Citera
2021-03-01, 00:05
  #12
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transient91
Propud choklad är jävligt god, men dyr. Ett okej alternativ till kvarg om man vill betala det dubbla. Bra efterrätt en fredag/lördag om man vill hålla det nyttigt

Sent svar, men köpte propud idag, och det är exakt samma innehåll som protein puddingen man kan köpa på LIDL för 9kr, båda är tillverkade i Tyskland. Så säkert tillverkade på samma fabrik men propud kostar dubbelt så mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback