Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 09:04
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backrouse
Tack för iaf lite input i tråden...

Dina tankar/känslor om detta med anhörig biten är helt förståelig. .
Hoppas ni får vara ifred och att ingen tittar snett på er. För att ni råkar ha en som K i er närhet..

Men OM man nu ändå skall prata lite angående anhöriga till K.
Kan/vill du säga något om hur ni tänker om detta?

Han är/var ju som han är.
Men tror ni att han är skyldig lr icke? Och om ni tror han är skyldig. Vad tror ni kan ha gjort att detta hänt?

Och är han oskyldig.(vilket i nuläget, verkar ej sannolikt) Men Har ni någon tanke vad som kan hänt henne? Någon annan som kan ha gjort detta?


K har ett förflutet med att vara brutal mot kvinnor, det är högst sannolikt att han är skyldig, jag personligen kan ej se honom göra detta MEN..
Jag kan dock säga såhär: K har alltid varit smart, men på senare år blev han fast i drogerna han själv sålt under lånd tid, det slog slint där, var han hög och bråkade med BO så kan vad som helst ha hänt.

Läst i tråden att folk skriver K har hälso problem, kunde inte gjort det själv m.m att någon var tvungen att hjälpa.. . K har alltid varit liten, men råstark, även med hälso problem så kan kan ha gjort detta utan hjälp.


Tyvärr måste jag nämna att de inte har ordentliga bevis för att fälla honom, om han blir fälld är det pga att han erkänner.
Citera
2018-09-01, 13:45
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasarn
K har ett förflutet med att vara brutal mot kvinnor, det är högst sannolikt att han är skyldig, jag personligen kan ej se honom göra detta MEN..
Jag kan dock säga såhär: K har alltid varit smart, men på senare år blev han fast i drogerna han själv sålt under lånd tid, det slog slint där, var han hög och bråkade med BO så kan vad som helst ha hänt.

Läst i tråden att folk skriver K har hälso problem, kunde inte gjort det själv m.m att någon var tvungen att hjälpa.. . K har alltid varit liten, men råstark, även med hälso problem så kan kan ha gjort detta utan hjälp.


Tyvärr måste jag nämna att de inte har ordentliga bevis för att fälla honom, om han blir fälld är det pga att han erkänner.


Jo,smart var/är han. Och snacka sig ur saker kan han.. Som sagt var han hög och dom satt igång att bråka. Så kan nog vad som helst hänt. Så att det sluta såhär. Är ingen överraskning. Även om det kanske ej var meningen.

Att han ej tveka att vara brutal mot kvinnor är ju ej någon nyhet. Har en tanke om att dom bråkat och slagits och att det helt enkelt gick jävligt fel. Men man vet ju aldrig. Något kan ju slagit slint. Och att han planerat att ta livet av henne.. Iiingen aning.

Skall bli "intressant" att läsa FUP.

Har du haft kontakt med hans advokat? Lr någon i din närhet som haft.Eftersom du uttrycker att det ej finns bevis för fällande dom om han ej erkänner.
Citera
2018-09-03, 20:48
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backrouse
Jo,smart var/är han. Och snacka sig ur saker kan han.. Som sagt var han hög och dom satt igång att bråka. Så kan nog vad som helst hänt. Så att det sluta såhär. Är ingen överraskning. Även om det kanske ej var meningen.

Att han ej tveka att vara brutal mot kvinnor är ju ej någon nyhet. Har en tanke om att dom bråkat och slagits och att det helt enkelt gick jävligt fel. Men man vet ju aldrig. Något kan ju slagit slint. Och att han planerat att ta livet av henne.. Iiingen aning.

Skall bli "intressant" att läsa FUP.

Har du haft kontakt med hans advokat? Lr någon i din närhet som haft.Eftersom du uttrycker att det ej finns bevis för fällande dom om han ej erkänner.

Nej, möttes upp med åklagaren pga relation med K, kan inte förklara det vidare tyvärr.
Men bådar inte gott kan jag säga, verkade inte som att de hade mycket bevis, hoppas jag har fel men verkade verkligen inte så.
__________________
Senast redigerad av Vasterasarn 2018-09-03 kl. 20:51.
Citera
2018-09-03, 22:05
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasarn
Nej, möttes upp med åklagaren pga relation med K, kan inte förklara det vidare tyvärr.
Men bådar inte gott kan jag säga, verkade inte som att de hade mycket bevis, hoppas jag har fel men verkade verkligen inte så.

För någon vecka sedan skrev du att rättegången skulle vara nu i september. Nu skriver du helt plötsligt att bevisningen inte verkar hålla.

Du fattar att det låter motsägelsefullt va?
Citera
2018-09-15, 17:24
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
För någon vecka sedan skrev du att rättegången skulle vara nu i september. Nu skriver du helt plötsligt att bevisningen inte verkar hålla.

Du fattar att det låter motsägelsefullt va?

?
Man kan hålla rättegång även fast man inte har vattentäta bevis, med din logik skulle alla bli fällda i en rättegång...
Citera
2018-09-15, 19:49
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasarn
?
Man kan hålla rättegång även fast man inte har vattentäta bevis, med din logik skulle alla bli fällda i en rättegång...
Skulle inte åtal vara väckt igår. Någon som vet om det blev förlängd häktning eller åtal?
Citera
2018-09-17, 18:13
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasarn
?
Man kan hålla rättegång även fast man inte har vattentäta bevis, med din logik skulle alla bli fällda i en rättegång...

Vad du ljuger. En åklagare träffar vanligtvis inte någon utomstående och presenterar bevisningen för denne, innan åtalet är väckt.

Polisens utredare och personal från Åklagarmyndigheten vet hur bevisningen ser ut. Också personer från domstolen som häktat och omhäktat den misstänkte.
Citera
2018-09-21, 20:35
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Vad du ljuger. En åklagare träffar vanligtvis inte någon utomstående och presenterar bevisningen för denne, innan åtalet är väckt.

Polisens utredare och personal från Åklagarmyndigheten vet hur bevisningen ser ut. Också personer från domstolen som häktat och omhäktat den misstänkte.

Blev kontaktad utav åklagare,ville att jag skulle vittna, hade ett snack vid dennes kontor. Det som sades säger jag ej, men det de ville att jag skulle vittna om hade INGET med detta fall att göra, utan tidigare kontakt med K, det skulle ha stor betydelse för rättegången.
Skulle de ha vattentäta bevis skulle de ej be mig o vittna.

Så enkelt är det. Min uppfattning givetvis, kan ha fel.
Citera
2018-09-22, 08:10
  #285
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Är det säkert att det är hon själv som skrivit allt i sin facebook ?


Hon var rikspundare, säkerligen hon som skrivit allt konstigt dravel.
Citera
2018-09-22, 11:37
  #286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Hon var rikspundare, säkerligen hon som skrivit allt konstigt dravel.


Rikspundare? Å det vet du,för du är av samma sort?

Ärligt,säga vad man vill om den saken. Ok, hon använde nog en del. Men i den situationen som hon verka levt i. Så är det ej konstigt att man vill fly verkligheten.

Men hennes sätt att vara. Berodde nog ej enbart på droger. Vad det berodde på. Kan kag ej uttala mig om.

Men allt stod "ej rätt till"
Citera
2018-09-23, 21:31
  #287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasterasarn
Blev kontaktad utav åklagare,ville att jag skulle vittna, hade ett snack vid dennes kontor. Det som sades säger jag ej, men det de ville att jag skulle vittna om hade INGET med detta fall att göra, utan tidigare kontakt med K, det skulle ha stor betydelse för rättegången.
Skulle de ha vattentäta bevis skulle de ej be mig o vittna.

Så enkelt är det. Min uppfattning givetvis, kan ha fel.

Det är ytterst sällan som åklagaren, även fast han leder förundersökningen, jagar vittnen. Det är polisen som gör sådant. Så att du ljuger är uppenbart.
Citera
2018-09-26, 02:25
  #288
Medlem
Blindstyret KENT. Har jag sett m egna ögon i 25 år PÅTÄND !!! Misshandlad kvinnor, djur, brytit benen av hundar osv.... HUR FAAN KAN MAN FÖRSVARA EN IDIOT!! Är du sjuk i skallen som försvarar ett DÖDSFALL?? Kent , And*rs BONDEN, o en STOR dilare! Fyyy faan vad lågt!! Blindstyre brukar slå i tjejer tjack m piller=coctail! Sen tog han rent själv!! VAD SÄGER DU OM DET!? DOG HON AV DET?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback