Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-06-23, 11:14
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Meh, det är ju rätt uppenbart att hon skrev till dig för att söka kontakt med dig och inte för att hon behövde prata med just dig om piercingen. Hon är väl lite blygare än dig och tycker väl att det är småjobbigt att komma med ett förslag, sen vet hon väl inte riktigt hur/om vad hon ska skriva annars. Inte alla är bekväma med sms som kommunikationsform. Dessutom är det ju inte helt sant att hon inte tar initiativ till att ses för du säger ju tidigare i tråden att hon efter att du redan gett upp om henne hörde av sig och ville ses och att ni hade sex vid den träffen.

Tycker att det låter som BS att du tar initiativ till 99% av kontakten, isf måste du verkligen ha stalkat henne järnet med tanke på att hon hört av sig flera gånger på eget initiativ. Du har alltså initierat kontakt flera hundra gånger under eran korta relation?

Nä så var det inte. Jag förslog sist om kanot hon tacka nej för att hon skulle vara med en vän. Sedan skrev jag , film är alltid mysigt också varpå då hon ändra sig och skrev , min kompis kunde inte ses, Varpå jag sa okej men då kommer jag över till dig? gör så sa hon. Och av dem 4 gånger vi har setts så är det jag som föreslagit att ses varje gång ja! hon har som sagt aldrig skrivit HEJ ska vi ses? det har inte hänt. Av alla gånger vi har setts har det varit på mig. Gällande sms så har hon skrivit först 1 gång, där hon fråga hur det var. Det är enda gången hon skrivit först och visat intresse. Kontaktförsöket i måndags ser jag inte som något försök ens utan hon prata bara om sin piercing som inte ens har något med oss att göra. Hon kunde skrivit samma sak som en gång innan , fråga hur de är , men att rådfråga om en piercing ser inte jag som ett seriöst försök till att ta kontakt med någon man gillar. Visst att hon har klargjort att hon vill ha det kravlöst och att hon inte varit singel så länge och vill ta de lugnt och det är jag lugn med , och att hon kände att det blev för seriöst med kanot osv men bara för den sakens skull så kan man väl visa lite intresse.

Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Det är inte konstigt att du har svårt att släppa henne, de händer de flesta att man hakar upp sig på någon. Framförallt någon som beter sig just såhär paradoxalt nog. Men döm inte dig själv för hur du känner, det hjälper dig inte.

Visst om du känner att du vill skriva för att det är midsommar så skriv glad midsommar. Men var inte så underdånig. Sen kan det vara bättre att skriva om att ses en annan dag, nu är det fullt upp med bestyr och det tappas bort bland allt de andra. Ett par dar efter midsommar kan du skriva "skulle vara kul att ses, bara att höra av sig om du vill hitta på nått ihop"

Glad midsommar till dig!
Tack detsamma
__________________
Senast redigerad av volvoraggare 2017-06-23 kl. 11:17.
Citera
2017-06-23, 12:09
  #74
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoraggare
Nä så var det inte. Jag förslog sist om kanot hon tacka nej för att hon skulle vara med en vän. Sedan skrev jag , film är alltid mysigt också varpå då hon ändra sig och skrev , min kompis kunde inte ses, Varpå jag sa okej men då kommer jag över till dig? gör så sa hon. Och av dem 4 gånger vi har setts så är det jag som föreslagit att ses varje gång ja! hon har som sagt aldrig skrivit HEJ ska vi ses? det har inte hänt. Av alla gånger vi har setts har det varit på mig. Gällande sms så har hon skrivit först 1 gång, där hon fråga hur det var. Det är enda gången hon skrivit först och visat intresse. Kontaktförsöket i måndags ser jag inte som något försök ens utan hon prata bara om sin piercing som inte ens har något med oss att göra. Hon kunde skrivit samma sak som en gång innan , fråga hur de är , men att rådfråga om en piercing ser inte jag som ett seriöst försök till att ta kontakt med någon man gillar. Visst att hon har klargjort att hon vill ha det kravlöst och att hon inte varit singel så länge och vill ta de lugnt och det är jag lugn med , och att hon kände att det blev för seriöst med kanot osv men bara för den sakens skull så kan man väl visa lite intresse.


Tack detsamma

Tja men då är det väl rätt tydligt var ni står. Hon tycker du är lite intressant och kan tänka sig att fortsätta träffa dig kravlöst för att se hur det utvecklas. Du vill ha mycket mer bekräftelse och seriöst direkt och mår dåligt av att hon tar det kravlöst och lugnt. Inte jättekonstigt kanske då hon har barn och inte du, hon har starkare skäl att inte rusa in i något. Det är väl upp till dig att bestämma dig för om du kan tänka dig relationer som utvecklas i lugn takt eller om det är viktigt för dig att det är all in direkt. I det senare fallet funkar ju inte det hör upplägget för dig.
Citera
2017-06-23, 15:03
  #75
Medlem
Jag drog iväg ett glad midsommar nu. Vore trevligt att träffas snart. Du kan väl höra av dig när du har en lucka i ditt schema varpå hon svarade direkt ja gärna sen skrev jag inget mer. Nu vet hon att jag vill ses, och eftersom hon vill ses på hennes villkor så tänkte jag att jag ger henne en chans att kunna höra av sig när det passar henne därav skrev jag att hon skulle höra av sig. Men nu kan jag väl inte göra så mycket annat än att vänta? Var de fel av mig att lägga över bollen på henne med tanke på hennes tidigare tystnad. Hur länge ska jag vänta att höra av mig igen om hon inte gör? Eller ska man vara ge upp om hon inte föreslår en dag framöver?
Känns som man blivit tonåring igen, aldrig känt sån osäkerhet tidigare med någon tjej. Hon gör mig så förvirrad på något skumt sätt. Men som du skrev Katy jag söker väl hennes bekräftelse mer än hon söker min.
__________________
Senast redigerad av volvoraggare 2017-06-23 kl. 15:16.
Citera
2017-06-24, 08:31
  #76
Medlem
@Katzyn mena jag givetvis ovan och inte Katy, auto correct på telefonen. Ingen som har inverkan på det jag skrev tidigare?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback