Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-19, 16:20
  #13
Avstängd
Mertillens avatar
Har haft en blatte i närheten väldigt irriterad på sin kompis som var på en annan busstation än han själv var. Framgick väldigt tydligt när han "pratade i telefon". Att de inte skäms över sin blattesvenska. Dessutom ska de gapa något enormt.
Citera
2017-10-14, 13:47
  #14
Medlem
brianmolkos avatar
Någon kvinna med SD tröja i storlek 48 sprang rakt in i bussen, som var nära på välta, och blev stora bucklor i plåten och sprickor i glasrutan. Busschauffören sa hon skulle betala, hon vrålade då "När Jimmie tar makten kommer han lägga ned ditt jävla bussbolag"
Citera
2017-10-27, 00:33
  #15
Medlem
jack.danielss avatar
Idag på lokala biblioteket såg jag två ”somalienegrer” med bakådvänd keps och munkluva. Unga och fula var de. Jag tänkte i mitt stilla sinne vad de skulle där o göra, troligtvis utan både svenska och läs kunskaper. Jag läste mitt magasin som jag gick dit för och efter en stund så kom en batikhäxa med de två i släptåg! Insåg då att de var hennes ”barn” som hon skulle visa biblioteket för. Då blev jag illamående och gick därifrån.
Citera
2023-06-16, 08:31
  #16
Medlem
2 intressanta möten där båda typ säger likadant.

1. Sitter på en nästan tom spårvagn, hörde någon gorma flytta på dig till mig, jag tittar upp och en invandrare säger att han skojade bara. Sen sitter han hela resan och berättar för sin tjejkompis om hur han tycker om att slåss med folk och visar upp sina såriga knogar.

2. Dagen efter, står i en fullsatt buss, kan inte röra mig men likt förbannat så står en invandrarpappa bakom mig och gorma att jag ska flytta på mig pga av hans små barn misstänker jag som är bakom mig.
Vanligtvis så brukar jag automatisk säga förlåt oavsett om det är mitt fel eller inte men jag tjafsa tillbaka extremt irriterad då jag var i låst läge. Han kompis som var precis jämte mig flyttade på sig och sa att jag kunde ställa mig där så då gjorde jag det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback