Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-14, 07:37
  #13
Medlem
PotentOpponents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Om det vi fått höra om lastbilen stämmer så var det en äldre svensk pundare. Förortsblattarna som rånar Elgiganten har säkert absolut ingenting med den förvirrade traspundaren att göra.

Mvh
Skulle nog i och för sig inte vara så svårt att övertala en "förvirrad traspundare" att tokköra en lastbil för att orsaka kaos om man erbjöd denne person t.ex 10 000 kr eller något sånt.
Citera
2017-06-14, 10:45
  #14
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PotentOpponent
Skulle nog i och för sig inte vara så svårt att övertala en "förvirrad traspundare" att tokköra en lastbil för att orsaka kaos om man erbjöd denne person t.ex 10 000 kr eller något sånt.

Snygg profilbild. Jag köper inte att det är relaterat.

Mvh
__________________
Senast redigerad av HanSomForsvann 2017-06-14 kl. 10:50.
Citera
2017-06-14, 12:51
  #15
Medlem
PotentOpponents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Snygg profilbild. Jag köper inte att det är relaterat.

Mvh
Tackar.
En lastbil som orsakar kaos på söder utan någon till synes rimlig förklaring, och sen typ 2 timmar senare när en stor del av snutens resurser är upptagna med det ärendet så inträffar ett grovt rån på andra sidan staden, känns för min del som att det mycket väl skulle kunna vara relaterat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback