Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-13, 07:26
  #1
Medlem
Tjena Flashback.

Har lagt ner massor av timmar för att hitta en template som ska fungera bra på min kommande hemsida. Hittar inget jag fastnar för och vet inte hur man kodar om dessa "themes" då jag inte kan något om kodning och är total nybörjare på att göra hemsidor.

Tycker https://factoryjackson.com/ är en jävligt schysst sida utseendemässigt och den är också väldigt praktiskt. Tydligen är den en vidareutveckling på en gratis template från wordpress.org. Kan man se vilken? Jag lyckas inte hitta den. Eller är den helt kundanpassad att den har ändra utseende helt?

Vet ni på flashback någon liknande template, som är reklamvänlig och som man kan ha annonser på, helst vid högra sidan av skärmen.

Vet inte om inlägget ligger i rätt kategori och är väldigt tacksam för svar!
Citera
2017-06-13, 07:59
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-190
Tjena Flashback.

Har lagt ner massor av timmar för att hitta en template som ska fungera bra på min kommande hemsida. Hittar inget jag fastnar för och vet inte hur man kodar om dessa "themes" då jag inte kan något om kodning och är total nybörjare på att göra hemsidor.

Tycker https://factoryjackson.com/ är en jävligt schysst sida utseendemässigt och den är också väldigt praktiskt. Tydligen är den en vidareutveckling på en gratis template från wordpress.org. Kan man se vilken? Jag lyckas inte hitta den. Eller är den helt kundanpassad att den har ändra utseende helt?

Vet ni på flashback någon liknande template, som är reklamvänlig och som man kan ha annonser på, helst vid högra sidan av skärmen.

Vet inte om inlägget ligger i rätt kategori och är väldigt tacksam för svar!

Nej om de inte har skrivit ut det själva blir det desto jobbigare att hitta vilket tema det bygger på.

'Alla' teman är 'reklamvänliga' eftersom du hur lätt som helst kan infoga reklam på din wordpress-sida om du har grundläggande HTML- eller Wordpress-kunskaper. Reder du inte ut detta själv kan du anslita någon konsult för dyr peng eller någon junior wordpress-tomte för billig sådan.

Inte en gång skriver du något om databaser i ditt inlägg, så hur du kunde tro att det skulle ligga i Databaser-forumet förbluffar mig. (FB) Webbutveckling och javascript verkar mer rätt.

Ps. Om du lägger massor av timmar på att lära dig grundläggande webbdesign kommer du ha mycket enklare att implementera reklam senare än om du lägger massor av timmar på att hitta ett fint tema.
Citera
2017-06-13, 08:24
  #3
Moderator
vhes avatar
Databaser --> Webbutveckling och javascript
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback