Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-11-15, 09:55
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tror inte alls det är särskilt vanligt att nattarbetande medelålders svenssons är sprutnarkomaner, men det där med lugnande för att sova kan jag tro stämmer och alkohol är ju även vanligt vad gäller det. Han hade ju dessutom en monsterdos Amfetamin injicerad, så någonstans bör han ju varit medveten om att han befann sig på ett väldigt sluttande plan, oavsett orsaken bakom missbruket.

Självmord nej knappast, men rädd om livet var han ju inte heller och inte heller rädd om andras liv. Mycket märkligt händelse i alla fall.

Källa på att han injicerade amfetaminet?
Citera
2017-11-22, 17:12
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteisrael
Källa på att han injicerade amfetaminet?
Tycker synd om lastbilschauffören,inte polismannen...pundardrägg!
Citera
2017-12-23, 00:33
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Tänkte samma sak.

Det är min teori. Han hade starka känslor för hunden, alltså inte lätt att skjuta den med sitt tjänstevapen. Han hade nära anhöriga som absolut skulle sett om han varit påverkad. Min tro är att det var ett självmord men jag är inte sakkunnig utan det är endast en stark tro jag
Citera
2018-10-02, 15:01
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tror inte han skulle utsätta hundarna för den plåga han nu gjorde. Då borde han åkt utan hundarna eller avlivat dem med tjänstevapnet.
Håller med, dessutom bältad. Tragisk olycka helt enkelt Angående amfetaminet så är det ett stort frågetecken. Kanske hade gjort ett litet beslag och beslutat sig för att ta lite av de att ha på sina nattpass för att va extra alert. De min tanke iaf.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback