Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-12, 21:05
  #1
Medlem
Imirons avatar
Ska på grund av familjehändelse besöka Falun med bror min snart. Finns det något billigt ölhak där? Typ stor stark under 40kr? Eller kanske helst mot 30. Vi båda har apkasst med cash men var ett tag sen vi sågs så vore ju gött att dra några öl.
Citera
2017-06-12, 21:07
  #2
Medlem
Watumeennes avatar
Köp några öl på systemet och sätt er i solen istället?
Citera
2017-06-12, 21:17
  #3
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Ska på grund av familjehändelse besöka Falun med bror min snart. Finns det något billigt ölhak där? Typ stor stark under 40kr? Eller kanske helst mot 30. Vi båda har apkasst med cash men var ett tag sen vi sågs så vore ju gött att dra några öl.

Hur många öl planerar ni att dricka. Säg 8 stycken. Det är 80 kr skillnad mellan 40 och 30 samtidigt om ni lägger 320 kr eller 240 kr på alkohol. Om du har så dåligt med cash verkar det hjärndött att lägga pengarna på öl.
Citera
2017-06-12, 23:52
  #4
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watumeenne
Köp några öl på systemet och sätt er i solen istället?
Tänkt tanken, men det är allmänt soft att ha kall öl och ett bord att sitta vid.
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Hur många öl planerar ni att dricka. Säg 8 stycken. Det är 80 kr skillnad mellan 40 och 30 samtidigt om ni lägger 320 kr eller 240 kr på alkohol. Om du har så dåligt med cash verkar det hjärndött att lägga pengarna på öl.
80kr är två mål mat
Citera
2017-06-13, 10:47
  #5
Medlem
RonHowards avatar
Jag var på ett ställe som hette Mariannes för en massa år sedan. Stället vill jag minnas hade takbjälkar och luktade lite småunket, men ölen var prisvärd och det fanns gott om sittplatser. Oklart om de hade uteservering dock. Jag vill påstå att priset var kring 40 kr för en storstark.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback