Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-24, 08:49
  #7909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Som sagt , det okända DNA:at kan komma från någon i parets bekantskapskrets som
inte har topsats och som har varit på besök hemma hos paret Lekander .
Eller vet du att samtliga som paret kan ha haft på besök har topsats ?
De behöver inte ens ha varit på besök , DNA från andra kan man ha med sig
hem på kläder , på händerna , på skorna eller på andra saker också för den delen .
Att du inte ger dig med dina fantasier .
Så för att dina hypoteser ska gå i lås är du beredd att tro på E**** ?
Då är du nog ensam om att tro på E****:s fantasier i hela universum i så fall .
Du glömmer en sak . FUP kan inte heller bevisa att någon medhjälpare existerar .
Det okända DNA:t var väl avsatt under sitsen på den stol A-C satt på. Vilken gärningsman sätter ett avtryck där och bara där? Kan lika väl vara från den som byggde stolen en gång i tiden.
Citera
2018-02-24, 10:02
  #7910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Helt säker kan man inte vara, eftersom vad jag skrev tidigare har detta troligtvis inte kontrollerats.

Nej det känns som att det saknas en del information. Sambon säger att E*vin har kommunicerat via en hemsida med den där Mattias men ändå har jag inte lyckats hitta någon information om det i FUP.
Citera
2018-02-24, 10:15
  #7911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Det är ett bestialiskt dåd som EG utfört. Ett sådant utför inte vem som helst. Hans tvångstankar kring att döda måste vara central. Han kombinerar välbehövligt rån med sitt intresse för att döda. Efter dådet har han klarat av att leva "som vanligt", det är inget bra tecken. Han är absolut sjuk.

Min gissning är att han kommer dömas till RPS med särskild utskrivningsprövning, dvs han kommer aldrig komma ut. Det bör han heller inte göra. Till vems glädje skulle det vara? Han är en värdelös skit!

Jag tror inte heller han kommer ut.

Han är en psyksjuk galning. Nu har han ju dessutom lärt sig hur han ska undvika att åka dit nästa gång. En sån person vill man inte släppa ut.

Han lär sitta tills han ruttnar.
Citera
2018-02-24, 12:30
  #7912
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Det står i sista förhöret med honom och som jag tyder det är det bara för att säkerställa att man kan fälla honom för morden även om han drar till med världens oemotsägbara rövarhistoria under rättegången. Han har ju som bekant varit dålig på att försvara sig sen man började lägga fram bevisen.

Ok tack för klargörandet! Jag trodde att de liksom höll dörren öppen ifall något mer kom fram senare.
Citera
2018-02-24, 12:39
  #7913
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Undras varför den mannen som är folkbokförd hemma hos mamma och pappa Gsvan inte finns med i listan över hörda personer?
Citera
2018-02-24, 13:44
  #7914
Medlem
Någonstans har jag för mig att det vid genomsökning av EG:s bil stod att hunden markerat i handskfacket. Jag kanske slarvade vid läsningen men kan inte komma ihåg att jag läste mot vad den reagerade. Är inte hundarna utbildade att markera mot vissa saker? Till exempel finns ju kadaverhundar, narkotikahundar och bombhundar men jag undrar om det verkligen finns det en allt-i-ett-hund och vad var denna hund utbildad till?Kanske var hunden hungrig och kände matlukt, för jag ger mig fan på att den som verkar ha hållit igång hela McDonalds verksamhet i södra delen av landet förvarat mat därinne.
Citera
2018-02-24, 13:47
  #7915
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangklang
Någonstans har jag för mig att det vid genomsökning av EG:s bil stod att hunden markerat i handskfacket. Jag kanske slarvade vid läsningen men kan inte komma ihåg att jag läste mot vad den reagerade. Är inte hundarna utbildade att markera mot vissa saker? Till exempel finns ju kadaverhundar, narkotikahundar och bombhundar men jag undrar om det verkligen finns det en allt-i-ett-hund och vad var denna hund utbildad till?Kanske var hunden hungrig och kände matlukt, för jag ger mig fan på att den som verkar ha hållit igång hela McDonalds verksamhet i södra delen av landet förvarat mat därinne.

Just denna hunden reagerade på en handske.
Om det varit en McD hund hade den säkert ätit upp hela bilen :-)
Citera
2018-02-24, 13:55
  #7916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Just denna hunden reagerade på en handske.
Om det varit en McD hund hade den säkert ätit upp hela bilen :-)
Tack för svar. Missade det. Har aldrig sett en sån äckligt skitig/nerskräpad bil
Citera
2018-02-24, 14:37
  #7917
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangklang
Tack för svar. Missade det. Har aldrig sett en sån äckligt skitig/nerskräpad bil

Det verkar som om E**** med sambo inte hör till de mest städglada direkt .
Även där hemma var det ju stökigt värre .
Citera
2018-02-24, 14:39
  #7918
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangklang
Tack för svar. Missade det. Har aldrig sett en sån äckligt skitig/nerskräpad bil

Kolla bilderna från hemmet, stackars barn som bodde där:-(
Citera
2018-02-24, 14:41
  #7919
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Det verkar som om E**** med sambo inte hör till de mest städglada direkt .
Även där hemma var det ju stökigt värre .

Fy vilket snuskigt hem de hade, att låta barnen leva på det viset är sjukt , helt klart en familj som inte hade alla hästar i stallet usch.
Citera
2018-02-24, 14:47
  #7920
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Det okända DNA:t var väl avsatt under sitsen på den stol A-C satt på. Vilken gärningsman sätter ett avtryck där och bara där? Kan lika väl vara från den som byggde stolen en gång i tiden.

Apropå spår så är det underligt att E**** inte har avsatt fler skospår i huset
med tanke på hur det såg ut på golvet i köket .
Han måste rengjort skorna på nåt vis innan han lämnade huset .
Särsklit i entréhallen borde ha funnits fler spår annars .
E**** själv svävade ju knappast fram som E****:s medhjälpare enligt tryckarens
fantasier måste ha gjort .
__________________
Senast redigerad av boidis12 2018-02-24 kl. 15:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback