Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-06-12, 17:21
  #1
Avstängd
Ålder
Ung
Vikt
53 kg
Kön
Man
Längd
163
Substans
Ecstasy/Mdma
Tidigare erfarenheter
Cannabis, alkohol

Allt började med i julas då jag första gången rökte weed. Jag hade köpt 2 gram hash från min kran och lite rullpapper. Jag och min kompis skulle testa. Det hände inte så mycket första gången men det förvånade mig inte för jag visste att det inte brukar hände något första gången man testar weed. Nästa gång jag rökte blev jag jävligt bäng. Jag gillade det som fan för jag blev inte lika "fucked" som jag blir när jag dricker. Under de närmsta 5 månaderna har jag rökt 1-2 joints i veckan. En på fredagen och ibland en på lördagen. Men ända sedan jag blev bäng första gången så har jag alltid velat bli "mer bäng".
Jag tycker det är nice att bli bäng men jag vill se hallucinationer eller liknande. Så under de här 5 månaderna så har jag sökt runt på internet och läst en jävla massa tripp-rapporter om droger om vilka droger som är "bäst". Jag fick slutsatsen att den bästa drogen verkade Ecstasy.
Jag frågade min kran i mars om han kunde få tag på Ecstasy men det kunde han ej.
Det gick några månader tills jag fick ett medelande från min kran då han sa att han kunde få tag på 1 piller ecstasy. Så jag träffade honom och köpte 1 piller för 300 kr. Jag vet mycket väl att det är överprisat men det är det ända sättet för mig att få tag på ecstasy. Pillret var blått och namnet på pillret var "North face"

Trippen
Jag var hemma hos en kompis som vi kan kalla för "Max". Jag hade också en trippsittare med. Både personerna är mycket bra vänner.

Jag och Max delade upp pillret i 2 delar. Sedan så svalde vi det. Kl var 14:30. Efter cirka 30-40 minuter började Max känna av det. Hans pupiller började bli stora och han började prata om rätt så privata saker. Han sa ofta hur mycket han älskade sina vänner och familj. Jag var mycket avundsjuk för jag kände inte ett smack. Jag tror det beror på att jag hade ätit jäkligt mat och han hade knappt ätit något.
Efter ungefär 1,5 timme så börjar jag bli orolig. Jag lägger mig på golvet och tar på musik. Då kände jag att det plötsligt slog mig. Det kom in genom mina handflator och ut genom kroppen. Jag la mig brevid Max i soffan. Det var riktigt skönt att sträcka på mig. Jag satt och gjorde små rörelser i soffan som att gnugga mina lår tsm eller trycka min fot mot en kudde. Jag tuggade tuggummi som var riktigt jävla nice. Vår trippsittare gav oss vatten ibland för jag hade läst att det var vanligt att glömma bort att man ska dricka vatten när man är hög på E. Något som var sjukt nice var när någon drog med sin hand genom ens hår. Det var typ en orgasmisk känsla. Jag kände ungäfär såhär i 2 timmar. Sedan så börjar det lugna ner sig. Det var så jävla nice och jag ville ej att det skulle ta slut. Jag var ledsen ungäfär en timme efter det slutade men sen så blev det okej igen. När klockan var cirka 8 så gick våran trippsittare till sibylla och köpte 2 hamburgare till mig och Max. Det smakde som aska. Även när jag inte var hög på E längre så var mat jävligt vidrigt.

Slutsats
Jag gillade Ecstasy som fan. Jag förstår varför drogen är så populär. Enligt mig så kan jag man ej jäm
föra det med weed. Om det är något som jag skulle rekomendera till någon som ska ta ecstasy så är det att vara med personer man litar på, och inte har mycket hemligheter för. Man blir väldigt öppen och man kanske kan råka säga något. En annan sak som jag rekomenderar är tuggummi. Det är sjukt nice.


Det här var mitt första inläg och min första trippraport, hoppas ni tyckte den var underhållande!
__________________
Senast redigerad av OhlgreN 2017-06-12 kl. 17:25.
Citera
2017-06-12, 18:31
  #2
Medlem
grovalarks avatar
Skön första-upplevelse :=)
Citera
2017-06-12, 22:21
  #3
Medlem
bör inte svampar vara ett bättre alternativ om du vill hallucinera?
E är jävligt nice men var försiktig, det är en riktigt lömsk drog.
Har aldrig provat något som är mer beroendeframkallande, man vill bara ha mer...
Citera
2017-07-02, 18:25
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
bör inte svampar vara ett bättre alternativ om du vill hallucinera?
E är jävligt nice men var försiktig, det är en riktigt lömsk drog.
Har aldrig provat något som är mer beroendeframkallande, man vill bara ha mer...
Jo, svamp och LSD verkar sjukt nice. Jag frågade min store bror som är erfaren utav alla möjliga droger och han sa att man inte borde ta LSD i ung ålder. Det kan tydligen skada hjärnan eller liknande. Dock kommer jag göra det när jag blir 18
Citera
2017-07-03, 01:24
  #5
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhlgreN
Jo, svamp och LSD verkar sjukt nice. Jag frågade min store bror som är erfaren utav alla möjliga droger och han sa att man inte borde ta LSD i ung ålder. Det kan tydligen skada hjärnan eller liknande. Dock kommer jag göra det när jag blir 18

Hur gammal är Du? Och vad grundar din bror på att man skadar hjärnan vid ung ålder?
Citera
2017-07-03, 11:31
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smattrarn
Hur gammal är Du? Och vad grundar din bror på att man skadar hjärnan vid ung ålder?
Han säger att man måste vara mer erfaren och "mogen" innan man tar LSD eller svamp. Det blir enklare för mig att få dåliga trippar. Flashback lär ta bort mitt account om jag säger ålder.
Citera
2017-07-03, 14:35
  #7
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhlgreN
Han säger att man måste vara mer erfaren och "mogen" innan man tar LSD eller svamp. Det blir enklare för mig att få dåliga trippar. Flashback lär ta bort mitt account om jag säger ålder.

Gissar att du är 15 eller 16, ta det lugnt med droger tills du minst blir 18 eller 20 så du inte blir förstörd för resten av livet. Ta ansvar för ditt bruk, och läs på mycket innan du tar något.

Verkar dock som din bror tar lite ansvar och du verkar inte helt efterbliven heller. Men när man är yngre så tror man att man vet allt, och det kan skapa stora problem i framtiden (beroende, soc, polisen osv)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback