Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 23:45
  #1
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Har länge fantiserat om detta och har bara sett på när min kille har pissat och har fått hålla hans kuk när han har kissat men inatt så ska han kissa på mig och i min mun, förnedra mig och få mig att slicka upp det som jag inte sväljer eftersom jag har förstått att kiss inte är så gott för smaklökarna även om det är gott för kuken!

Vi ska vara i badrummet men några tips som ni har men inte kommer på tar jag gärna emot! Just nu sitter han och laddar och hinkar i sig dricka
Citera
2017-06-12, 00:23
  #2
Medlem
ace_secs avatar
Well, se till att han hinkar vatten eller light-läsk - så slipper du den unkna/sura lukten/smaken.
Sittandes huk framför är bättre än att ligga ner, eftersom det ger dig möjlighet att styra förloppet =)
Sedan är det bara att köra.
Citera
2017-06-12, 06:26
  #3
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Vi ska vara i badrummet men några tips som ni har men inte kommer på tar jag gärna emot! Just nu sitter han och laddar och hinkar i sig dricka
Det är inte någon väsensskillnad jämfört med annan förnedring, så om ni fungerar där kommer ni förstås att fungera fint även i det här sammanhanget.

Fokusera inte på oväsentliga detaljer utan lyssna på vad din man säger till dig och var i stunden så blir det säkert bra.
Citera
2017-06-12, 09:41
  #4
Medlem
Sperssons avatar
.
Hur gick det?
Luktar du fortfarande gammalt urin i håret?
Citera
2017-06-12, 12:39
  #5
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hur gick det?
Luktar du fortfarande gammalt urin i håret?

Det var underbart!!!!

Han hade druckit Cola och vi var i badkaret. Vi båda var väldigt nervösa så när vi först provade kom det inte så mycket men det kom lite och han pissade på min kuk, jag började runka lite medans han siktade på min bröstkorg men det kom bara några droppar och vi tog en paus.

Jag torkade av mig och rullade en jolle som vi delade på för att lugna ner oss. Sedan gjorde vi drinkar eftersom alkohol får en att bli väldigt kissnödig. Det var så mysigt och hett när den där varma gula strålen träffade min kropp! Att det luktade som det gjorde var bara ännu sexigare

Att vara bäng samtidigt gjorde upplevelsen ännu härligare! Jag ville dricka men kom på att då är det bra om min kille dricker vatten så han fyllde en tom 2-liters petflaska med vatten som han drack upp fort och sedan så satte jag mig på knä (huk var rätt obekvämt för benen) och började runka, öppnade munnen och fick min killes kiss i munnen. Det var lite beskt även fast han hade druckit mycket vatten och det rann ner på min kropp men jag svalde "pölen" i min mun när han blev kvar.

Sedan sög jag av honom medans jag runkade och kom innan han hann komma i min mun och pissmaken var liksom kvar på kuken och även sperman fick lite kissarom ... tror ärligt talat att jag aldrig varit med om något så skönt eller sexigt som det här var.

Jag väntade med att duscha eftersom jag var så trött och jag torkade bara av mig med en handduk och vi gick och lade oss. Nu har jag bytt på sängen och tagit hand om badrummet och duschat men känner att kissdoften har fastnat lite på mig så mitt råd till er som provar är att duscha DIREKT efter att ni har blivit pissade på.
Citera
2017-06-14, 11:00
  #6
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Well, se till att han hinkar vatten eller light-läsk - så slipper du den unkna/sura lukten/smaken.
Sittandes huk framför är bättre än att ligga ner, eftersom det ger dig möjlighet att styra förloppet =)
Sedan är det bara att köra.

Inte lightläsk! En del av de där kemiska sötningsmedlen går rätt igenom och pisset blir sötaktigt. Läbbigt. Mycket vatten om man föredrar piss utan färg, lukt och smak. Ingen sparris.
Citera
2017-06-15, 06:28
  #7
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och varningar är utdelade. Man får ha vilka åsikter man vill och även diskutera dem på Flashback men man får inte diskutera dem i vilka trådar som helst. Inlägg ska vara OnT, är de inte det så riskerar man att få en varning vilket i förlängningen kan leda till avstängning.
//mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback