Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 23:14
  #1
Medlem
Det ser ut som att mina vägar kommer förbi Frankfurt framöver. Inga nya inlägg kan jag hitta så jag undrar lite vad som gäller nuförtiden för FKK. Är det Mainhattan?

/Valle
Citera
2017-06-11, 23:45
  #2
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValleKuling
Det ser ut som att mina vägar kommer förbi Frankfurt framöver. Inga nya inlägg kan jag hitta så jag undrar lite vad som gäller nuförtiden för FKK. Är det Mainhattan?

/Valle

Vad är du ute efter förutom sex?

Relax/avkoppling eller festa/party?

Andra preferenser?
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-06-11 kl. 23:47.
Citera
2017-06-12, 22:04
  #3
Medlem
Relax och chill i FKK Livingroom eller Artemis stil. En kvälls förströelse är det jag önskar.

/Valle
Citera
2017-06-12, 22:09
  #4
Medlem
Hermann666s avatar
Jag var väldigt nöjd med mina besök på Palace i mars trots att jag vet att den klubben brukar dissas för uppsell och sharks. Trevlig miljö, hög klass på tjejernas utseende. Man får nog välja med omsorg och betala en del för att få GFE á la LR dock. Mera likt Artemis.

Det snackas ju en hel del om Sharks och vilket stort utbud av tjejer det är där. Har dock ingen egen erfarenhet och det är ju en bit utanför Frankfurt.
__________________
Senast redigerad av Hermann666 2017-06-12 kl. 22:11.
Citera
2017-06-13, 00:23
  #5
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValleKuling
Relax och chill i FKK Livingroom eller Artemis stil. En kvälls förströelse är det jag önskar.

/Valle

Jag hade 2 kanondagar i helgen på Mainhattan....

Återkommer med recension i Frankfurt-tråden.
Citera
2017-06-13, 19:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Jag hade 2 kanondagar i helgen på Mainhattan....

Återkommer med recension i Frankfurt-tråden.

Vilken timing
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback