Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 01:39
  #49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Kan meddela att det finns gott om folk födda betydligt senare än -82 som har full koll på Roy & Roger.
Ja, jag är givetvis medveten om att så är fallet. Det var en hyperbol.
Citera
2018-04-14, 20:16
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
En del av samtalen är helt fantastiska, tror nästan jag och min polare snackade med varenda person som gick. Dessutom hann vi med att spela grammofon, diska (!), spela banjo, stöta på en arg katt, spika i en spik i en planka och annat nödvändigt. Men helt ärligt måste jag säga att det är ett sjukt bra spel om man tänker sig det i en egen genre, något form av film-spel. Det är linjärt men man får en så bra story att det inte gör någonting och slutet ska vi inte tala om. Satan vad bra!

Det här är riktigt bra spel tsm med The Order 1886 då det oså var ett filmspel. Fint för oss som inte har all världens tid att lira
Citera
2018-06-06, 23:33
  #51
Medlem
Hej!

Måste man ha ps4/Xbox kontroll?

Går det inte spela med vanligt tangentbord och mus till PC? Vill spela med en annan polare som också har PC
Citera
2018-06-07, 11:02
  #52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Hej!

Måste man ha ps4/Xbox kontroll?

Går det inte spela med vanligt tangentbord och mus till PC? Vill spela med en annan polare som också har PC
Jag tror att man måste ha minst en kontroll om man ska spela på samma dator. Spelar man över nätet så verkar det vara helt valfritt. Men jag ska inte ta gift på det.
Citera
2018-06-07, 14:52
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror att man måste ha minst en kontroll om man ska spela på samma dator. Spelar man över nätet så verkar det vara helt valfritt. Men jag ska inte ta gift på det.

Okej alltså det här skulle alltså vara över nätet

Alltså jag med PC och tangentbord+mus

Min kompis med PC och tangentbord+mus
Citera
2018-06-07, 15:23
  #54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Okej alltså det här skulle alltså vara över nätet

Alltså jag med PC och tangentbord+mus

Min kompis med PC och tangentbord+mus
Jag tror att det fungerar men jag är inte säker. Dock är det ett spel som helt klart bäst spelas med handkontroll.
Citera
2018-06-08, 13:16
  #55
Medlem
Ruggeugglans avatar
Tyxker det är helt sinnessjukt att det här spelet får något beröm överhuvudtaget. Var taggad som tusan när det kom. Fan va kul med co-op tänkte man men fy fan. Om man tycker att gå fram till en klippkant eller fallet träd o trycka fyrkant 100 gånger är bra co-op jaa grattis då.
Citera
2018-06-08, 14:22
  #56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Tyxker det är helt sinnessjukt att det här spelet får något beröm överhuvudtaget. Var taggad som tusan när det kom. Fan va kul med co-op tänkte man men fy fan. Om man tycker att gå fram till en klippkant eller fallet träd o trycka fyrkant 100 gånger är bra co-op jaa grattis då.
Men det är inte ett spel man spelar för att det är bra gameplay. Man spelar för att det är en känslomässig upplevelse.

Jag har fan i mig aldrig varit med om att jag har velat slå min medspelare på grund av det hans karaktär gjorde. Det är klart imponerande.
Citera
2018-06-08, 14:24
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Okej alltså det här skulle alltså vara över nätet

Alltså jag med PC och tangentbord+mus

Min kompis med PC och tangentbord+mus

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror att det fungerar men jag är inte säker. Dock är det ett spel som helt klart bäst spelas med handkontroll.
Det funkar.
Jag och kompisen körde online, både med tangentbord och mus.
Citera
2018-06-08, 14:26
  #58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaeeta
Det funkar.
Jag och kompisen körde online, både med tangentbord och mus.
Nice. Men som sagt, det är betydligt trevligare att skaffa varsin handkontroll och sitta i samma soffa.
Citera
2018-06-08, 18:58
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaeeta
Det funkar.
Jag och kompisen körde online, både med tangentbord och mus.


Hej!

Behöver man köpa varsitt spel eller räcker det med att en äger spelet?

Läste något om att det ska räcka med att en köper ?
Citera
2018-06-08, 21:06
  #60
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Hej!

Behöver man köpa varsitt spel eller räcker det med att en äger spelet?

Läste något om att det ska räcka med att en köper ?

Det räcker med att en äger det och att den andra kör demot
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback