Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 10:53
  #1
Avstängd
Jag har då stött på en kvinna som jag förfört på en dejtingsida och hon har velat prata vidare på KiK som ju är kutym för sidor som BodyContact. Jag har nu planerat att skicka fejkade bilder till henne och säga att det var jag men jag undrar om hon kommer kunna spåra mig när jag en dag får nog och blockar henne och tar bort appen från telefonen?
Citera
2017-06-11, 11:13
  #2
Medlem
sepekastrulls avatar
Kan, kan man säkert. Tvivlar starkt på att hon vet hur man gör, eller kommer att göra det dock. Däremot kan hon ju få reda på att det inte är bilder på dig du skickar, om du tar bilder från google.

Kan du googla fram dom så kan ju hon också göra det. Återigen, tvivlar jag på att hon gör det. Flörta på!
__________________
Senast redigerad av sepekastrull 2017-06-11 kl. 11:15.
Citera
2017-06-11, 11:59
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Kan, kan man säkert. Tvivlar starkt på att hon vet hur man gör, eller kommer att göra det dock. Däremot kan hon ju få reda på att det inte är bilder på dig du skickar, om du tar bilder från google.

Kan du googla fram dom så kan ju hon också göra det. Återigen, tvivlar jag på att hon gör det. Flörta på!

Ja det är väl nu tråden blir lite pinsam. Du verkar syfta på att hon antagligen inte kan det eftersom hon är kvinna. Det rör sig om en man, som klär ut sig till kvinna. Det är en sådan relation. Det är alltså biologiskt en man.
Citera
2017-06-11, 12:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Ja det är väl nu tråden blir lite pinsam. Du verkar syfta på att hon antagligen inte kan det eftersom hon är kvinna. Det rör sig om en man, som klär ut sig till kvinna. Det är en sådan relation. Det är alltså biologiskt en man.

Hur tänkte du nu?

Det som menas är att hon kan köra dina bilder genom google images, och då får hon se att de är fake, och varifrån se kommer.
Citera
2017-06-11, 13:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Ja det är väl nu tråden blir lite pinsam. Du verkar syfta på att hon antagligen inte kan det eftersom hon är kvinna. Det rör sig om en man, som klär ut sig till kvinna. Det är en sådan relation. Det är alltså biologiskt en man.

Är du dum i huvudet? Det han menar är väl snarare att 99.9999999% av befolkningen, oavsett kön, inte har kunskap för att ens ta bort ett jävla virus från sin dator. Hur ska då personerna kunna spåra dig?
Citera
2017-06-11, 13:44
  #6
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jag har då stött på en kvinna som jag förfört på en dejtingsida och hon har velat prata vidare på KiK som ju är kutym för sidor som BodyContact. Jag har nu planerat att skicka fejkade bilder till henne och säga att det var jag men jag undrar om hon kommer kunna spåra mig när jag en dag får nog och blockar henne och tar bort appen från telefonen?

Det går att spåra människor från deras bajskorvar så självklart går det att spåra dig på KiK. Sedan är frågan vilka som har kunskap och åtkomst. Rätt mycket som att fråga hur långt ett snöre är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback