2023-04-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jodå, redan i koltåldern var Bianca med sin förträfflige matkreatör till fader i köken, i början på hans axlar men allteftersom hon växte till det underbara väsen hon är idag, ställdes hon på en pall eller kort stege så hon vetgirigt kunde övervaka varje moment i matkonsten. Bianca har av den anledningen en gedigen kunskap om kost och även viner som passar till vilket kött o fisk osv.

Sen det där med att föräldrarna gnabbades kan du ta i en annan tråd tycker jag.
Skulle man känna säga att han var Inspiratoeren i hennes barndom?
Citera
2023-04-15, 16:07
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Skulle man känna säga att han var Inspiratoeren i hennes barndom?

Hon hade och har sin pappa, den välrenommerade krögaren, som sin förebild eller dristar jag mig till att säga, sin hjälte. Det är så det ska vara i livet, döttrar har sin fader som idealman och Bianca är ingen avvikare i det avseendet.
Citera
2023-04-15, 16:21
Medlem
Citat:
Hon hade och har sin pappa, den välrenommerade krögaren, som sin förebild eller dristar jag mig till att säga, sin hjälte. Det är så det ska vara i livet, döttrar har sin fader som idealman och Bianca är ingen avvikare i det avseendet.
Vad ger det dig att gå in här och driva med medlemmar och provocera? Alla förstår att du är ironisk när du kommenterar Bianca men vad ger det dig? Bara en undran....
Citera
2023-04-16, 09:50
Medlem
Bianca var vacker förr men när hon hamnat i TV så är det silikonbröst, fillers och botox som gjort att hon nog inte lär åldras så väl tyvärr.
Citera
2023-04-16, 12:25
Medlem
Themoonbarkings avatar
Såg siffrorna för Biancas program. Jag skulle ju knappast hoppa av glädje. Även mammas program verkar ha fått sig en knäck. Det är det jag säger. Det finns ingen kvalitet. Bara yta. Det håller inte. Det blir Kardashians för Ullared.
Citera
2023-04-16, 15:49
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Såg siffrorna för Biancas program. Jag skulle ju knappast hoppa av glädje. Även mammas program verkar ha fått sig en knäck. Det är det jag säger. Det finns ingen kvalitet. Bara yta. Det håller inte. Det blir Kardashians för Ullared.

Alla jag känner tycker att Bianca gör ett superbra jobb i rutan, hon har en närvaro och proffsighet som den naturbegåvning hon faktiskt är. Bianca har redan nu en hel drös propåer från mediabolag (även utomlands) att välja och vraka bland. Hennes talk show är bara början
Citera
2023-04-16, 15:57
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Alla jag känner tycker att Bianca gör ett superbra jobb i rutan, hon har en närvaro och proffsighet som den naturbegåvning hon faktiskt är. Bianca har redan nu en hel drös propåer från mediabolag (även utomlands) att välja och vraka bland. Hennes talk show är bara början

😂😂😂😂😂 Jo det är ofta så att så man presterar undermåligt så kommer ”en hel drös av popåer”. Så är det. Ofta. Men jag ska se dokumentären Biancas Imperie (de borde verkligen slå upp ordet Imperie men hey - det är media) och se henne i all den action du säger hon besitter. Ser fram emot det. 🙂 Tills dess ser jag dina inlägg om hennes prestationer o ”propåer” som en av alla dina fantasier om ditt helgon. Greta. Bianca. Potato potato. 🙂
Senast redigerad av Themoonbarking 2023-04-16 kl. 16:07.
Citera
2023-04-16, 15:59
Bannlyst
Citat:

Bianca är halv italienare . Är bara därför hon är känd och folk fjäskar för henne. Hade hon haft någon annan nationalitet hade hon inte alls blivit så framgångsrik.

Och finns inget som är så motbjudande som folk som fjäskar för italienare.. lägg ner!
Citera
2023-04-16, 16:00
Det är väl målgruppen tjejerc15-25 som främst tittar på Biancas. En målgrupp som sällan ser något tv-program alls utom möjligen mello.
Citera
2023-04-16, 16:03
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Bianca är halv italienare . Är bara därför hon är känd och folk fjäskar för henne. Hade hon haft någon annan nationalitet hade hon inte alls blivit så framgångsrik.

Och finns inget som är så motbjudande som folk som fjäskar för italienare.. lägg ner!

Bianca har ett övernaturligt vackert ansikte tillika en 'body to die for' - där har du svaret på varför hon är så omtyckt, hela sveriges sweet heart är hon det lilla pyret.
Citera
2023-04-16, 16:10
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag blir nyfiken på vad Bianca, Alex Schulman och Fredrik Skavlan sysslar med??
Det är inte en frisk församling.

Citera
2023-04-16, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom

Ja den 21 april har hon 2776 år av orgier och att slänga barbarer inför lejonen på arenan i sitt blod. För att inte tala om fascism och annan poesi.

Nej men det är den mer intressanta delen av henne.

ch’or me ’l par ritrovar, et or m’accorgo
ch’i’ ne son lunge, or mi sollievo or caggio,
ch’or quel ch’i’ bramo, or quel ch’è vero scorgo.

Spaggar är som irländare de kan snacka en till orgasm. Sjuk superkraft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in