2018-02-17, 22:41
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Sag inte men han fick svala betyg i engelska media. Sag tydligen nervos och skakig ut.

Sämst betyg i backlinjen på WhoScored också för den delen (men likväl 7,03 vilket är helt okej).

Man U-fansen själva verkar dock tycka han gjorde en rätt bra insats, att döma av diverse forum.
Senast redigerad av Korder 2018-02-17 kl. 22:44.
Citera
2018-02-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Sämst betyg i backlinjen på WhoScored också för den delen (men likväl 7,03 vilket är helt okej).

Man U-fansen själva verkar dock tycka han gjorde en rätt bra insats, att döma av diverse forum.

Jag såg det mesta av andra halvleken men jag tyckte inte han såg nervös ut som dom skrivit på sportbladet.

Vet inte varför dom klagar
Citera
2018-02-18, 19:51
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Jag såg det mesta av andra halvleken men jag tyckte inte han såg nervös ut som dom skrivit på sportbladet.

Vet inte varför dom klagar
Vigge har hamnat under den berömda luppen där minsta tveksamhet förstoras hundra gånger om.
Citera
2018-02-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Vigge har hamnat under den berömda luppen där minsta tveksamhet förstoras hundra gånger om.

Exakt så känner jag också.

Även att han inte gjorde några misstag i senaste matchen så kan vi säga att han såg nervös ut istället så vi kan kritisera honom för det istället, patetiskt.
Citera
2018-02-19, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Han behöver en klockren insats mot ett toppmotstånd.

Först då kan vissa släppa de missar han gjort under sitt första halvår.

Det tar ibland längre tid för vissa spelare att hitta rätt i nya klubbar. Vigge är bevisligen en som behövde lite mer tid innan han var redo för att starta i United.
Citera
2018-02-19, 19:20
Medlem
321js avatar
Vem/vilka ska han peta för att bli ordinarie?
Citera
2018-02-19, 20:10
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Vem/vilka ska han peta för att bli ordinarie?
Mourinho verkar se Smalling som en viktig kugge, då är det väl Jones som han ska peta. Men det känns svårt med tanke på att Jones håller en rätt hög nivå när han är skadefri. I en trebackslinje tycker jag absolut att Vigge platsar i startelvan. Det är hårt om platserna förstås, även Rojo är ju där och slåss...
Citera
2018-02-22, 10:40
Medlem
321js avatar
Han fick det bästa betyget i backlinjen och det tredje bästa betyget i laget.

https://www.whoscored.com/Matches/1250810/LiveStatistics/Europe-UEFA-Champions-League-2017-2018-Sevilla-Manchester-United
Citera
2018-02-25, 14:09
Medlem
snillet_1s avatar
Startar mot Chelsea om en knapp timme.
Citera
2018-02-25, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Startar mot Chelsea om en knapp timme.

Då lär Chelsea vinna för jag är långt ifrån övertygad om Victors storhet. Det blir alltid ett par enkla missar från hans sida för att han har svårt att fokusera i +90 min.
Citera
2018-02-25, 14:16
Medlem
Blir kul att se han mot Chelsea. Tror försig Hazard kommer springa 8or runt honom
Citera
2018-02-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 18swecun
Blir kul att se han mot Chelsea. Tror försig Hazard kommer springa 8or runt honom

Trodde det med men Hazard hade en riktigt tyst match faktiskt.

Vigge spelade bra genom hela matchen måste jag säga.

Mo gillar nog honom mer och mer iom att han får spela de största matcherna (Sevilla i CL, Chelsea i toppstriden) på sistone.

Bra för hans skalle med att ha dessa matcher i ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in