2017-10-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
lindelöf blir väl lika mycket världsback som smalling och jones. medelmåttor, i bästa fall. men själv så skrattar jag åt Uniteds storhetsvansinne. köper för miljarder, presterar som burnley.

Undra om du hade mage att prata innan 2011. Finns det något mer skrattretande än City fans? Låter denna bild tala för sig själv.
https://i.pinimg.com/originals/40/01/e3/4001e3936a7df459aff0ba6dbbc7a971.jpg
Citera
2017-10-17, 14:43
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
lindelöf blir väl lika mycket världsback som smalling och jones. medelmåttor, i bästa fall. men själv så skrattar jag åt Uniteds storhetsvansinne. köper för miljarder, presterar som burnley.
Just nu så är Jones en av de bästa mittbackarna i PL. Finns inte många bättre just nu. Att United har släppt in 2 mål och hållit nollan 7 av 8 matcher talar sitt tydliga språk.

Problemet jag ser med Lindelöf just nu är att alla räknade med att han skulle vara ordinarie när det helt klart inte var planerat. Därmed utgår all media och fans från att han ska rankas som en startspelare och inte ett framtidslöfte/reserv.
Citera
2017-10-17, 14:59
Medlem
used66s avatar
haha vilket skämt du är, tvivlar på att du är över 20 iofs. mage att prata, jag har hållit på city långt innan du var påtänkt.

Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Undra om du hade mage att prata innan 2011. Finns det något mer skrattretande än City fans? Låter denna bild tala för sig själv.
Citera
2017-10-17, 15:05
Medlem
used66s avatar
är man bland de bästa i premier League är man bland de bästa i världen. jones? seriously...unitedfans överskattar alltid sina spelare. kan det ha att göra med att mourinho parkerar bussen varje match? toppmålvakt har de ju men det ihåliga försvaret...vänta på city!

Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Just nu så är Jones en av de bästa mittbackarna i PL. Finns inte många bättre just nu. Att United har släppt in 2 mål och hållit nollan 7 av 8 matcher talar sitt tydliga språk.

Problemet jag ser med Lindelöf just nu är att alla räknade med att han skulle vara ordinarie när det helt klart inte var planerat. Därmed utgår all media och fans från att han ska rankas som en startspelare och inte ett framtidslöfte/reserv.
Citera
2017-10-17, 15:17
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
är man bland de bästa i premier League är man bland de bästa i världen. jones? seriously...unitedfans överskattar alltid sina spelare. kan det ha att göra med att mourinho parkerar bussen varje match? toppmålvakt har de ju men det ihåliga försvaret...vänta på city!
Jag har inte skrivit att han är bland de bästa i världen. Men, med nuvarande form så hade han mycket väl kunnat ta sig in i de flesta topplagen i världen.

Det enda du gör är att du kommer med ursäkter. Skriv istället vilka spelare i PL som har inlett bättre defensivt än vad Jones har gjort. Nämn fyra mittbackar som har varit bättre än vad Jones har varit den här säsongen, så kan jag se hur seriös du verkligen är. Annars bara du skämmer ut dig med ditt United hat.

Dock är denna diskussionen lite off topic här, så flytta gärna till tråden om engelsk fotboll om vi ska fortsätta diskussionen.

För att gå tillbaka till topic, Lindelöf kommer få fler och fler chanser. Dock kommer han ha det väldigt svårt att peta Jones i försvaret, skulle inte bli ett dugg förvånad om nästa PL han spelar så kommer han vara antingen ytterback eller mittfältare.
Citera
2017-10-18, 22:35
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Andreas Isaksson stod i mål för City den matchen. Dock ska han ha gjort flera bra räddningar och hållit siffrorna nere.
Citera
2017-10-18, 23:17
Medlem
Citat:

Det får ändå ses som fake news att att vara så selektiv så man väljer en match i sista omgången där man åker på rött kort och straff emot sig i inledningen och inte har något att spela för.

Håller inte på City kan tilläggas.
Citera
2017-10-19, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Andreas Isaksson stod i mål för City den matchen. Dock ska han ha gjort flera bra räddningar och hållit siffrorna nere.

Han var okej, inget att göra på målen iaf, rätt snygga mål den matchen

Rochembacks frisparkskanon var grym

(håller på Boro)
Citera
2017-10-19, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Det får ändå ses som fake news att att vara så selektiv så man väljer en match i sista omgången där man åker på rött kort och straff emot sig i inledningen och inte har något att spela för.

Håller inte på City kan tilläggas.

Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Han var okej, inget att göra på målen iaf, rätt snygga mål den matchen

Rochembacks frisparkskanon var grym

(håller på Boro)

Denna konvon får ni flytta för den är helt orelevant för tråden.
Citera
2017-10-20, 14:46
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
haha vilket skämt du är, tvivlar på att du är över 20 iofs. mage att prata, jag har hållit på city långt innan du var påtänkt.

Fan jag minns city när det var ett b-lag utan stjärnor och miljardärägare och köpta superstjärnor. Det var tider.

Angående Lindelöv så är det ju spännande med en så lovande spelare och han är svensk också vilket känns kul då "svenska" stjärnor annars brukar heta "....vic" i efternamn och härstamma från sydligare breddgrader.

Jag skulle dock tippa på att Lindelöv blir utlånad till bundesliga eller nått mediokert spanskt lag. I United är det tyvärr svårt att slå sig in.
Citera
2017-10-20, 16:33
Medlem
used66s avatar
jag minns city i 3e divisionen och alla svåra år. minns dem mycket väl. jag minns också när united i England mer eller mindre hade ensamrätt på att köpa upp alla bra spelare. sedan blev det andra tider. fler klubbar fick resurser. gråt nu inte för mycket. city kommer att gå hem ligan, i bästa fall får united en hedersam 3e plats.
Lindelöf? medelmåtta i bästa fall.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fan jag minns city när det var ett b-lag utan stjärnor och miljardärägare och köpta superstjärnor. Det var tider.

Angående Lindelöv så är det ju spännande med en så lovande spelare och han är svensk också vilket känns kul då "svenska" stjärnor annars brukar heta "....vic" i efternamn och härstamma från sydligare breddgrader.

Jag skulle dock tippa på att Lindelöv blir utlånad till bundesliga eller nått mediokert spanskt lag. I United är det tyvärr svårt att slå sig in.
Citera
2017-10-20, 16:56
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Jag såg att nästan 80% av läsarna röstade ja nu i veckan när Mirror frågade huruvida VNL kommer göra succe i EPL. Jag vet inte om jag lever i en filterbubbla men tycker i allmänhet att online-diskussioner (utanför Sverige) visar tålamod med killen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in