Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-30, 00:23
  #193
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assaiah
Det gör så ont i mig att läsa vad ni sitter och skriver om Emil och Oljan.

Jag vet inte ens vad jag ska säga, för vad jag än skriver kommer ingen av er att förstå.

Jo då, fast det är därför jag inte skrivit här. Tror vi är rätt många som inte ids skriva här för man blir väl påhoppad av dem som prisar att dina vänner dog.

Känner att de anhöriga till både de döda och de skadade och de skadade måste fortsätta leva sina liv med en sorg över det inträffade. Det finns bara förlorare pga den här lyckan. Det är ju vedertaget vilket fordon och vilken förare som tabbat sig hårt.

Är inte för olagligt trafikbeteende. Ganska säkert så har inte de nu döda haft något illament uppsåt.
En människa är och förbliver mer än en stunds agerande.
Citera
2017-07-01, 18:27
  #194
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Med det sagt så är det möjligtvis inte en jätteskarp idé att mappa bilens högre register på en trafikerad väg, men jag kan förstå viljan att testa sitt bygge.

Möjligtvis? Det är helt jävla fucking retarded. För att inte nämna totalt hänsynslöst. Testa en sådan sak gör man i en säker miljö, där man inte skadar andra människor för livet när det går fel.

Jävla pajaspuckon.
Citera
2017-07-02, 19:15
  #195
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ha4kioskvaltareJ
Jo då, fast det är därför jag inte skrivit här. Tror vi är rätt många som inte ids skriva här för man blir väl påhoppad av dem som prisar att dina vänner dog.

Känner att de anhöriga till både de döda och de skadade och de skadade måste fortsätta leva sina liv med en sorg över det inträffade. Det finns bara förlorare pga den här lyckan. Det är ju vedertaget vilket fordon och vilken förare som tabbat sig hårt.

Är inte för olagligt trafikbeteende. Ganska säkert så har inte de nu döda haft något illament uppsåt.
En människa är och förbliver mer än en stunds agerande.

Illa menat uppsåt-nej men klarar man inte av det grundläggande tänkandet brukar det skita sig!
Mer än en stunds agerande-med detta agerande blev deras stund på jorden relativt kort, tack och lov!
Citera
2018-02-07, 09:05
  #196
Medlem
Någon som vet hur det gick för kvinnan och mannen i den mötande bilen? Var de från trakten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback