Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-01-02, 21:04
  #37
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
En galahelg som det här är verkligen sjukt kul. Turnerinagr när de blir lyckade är bäst,så är det bara.

Som vi tidigare har skrivit här är problemet at det är lite väl fokus på japan och lätta viktklasser. Några fler brassar,koreaner och östeuroper och borde de kunna fiska upp och sätta ihop en 145 pounds tunering. Men vafan,det här var så kul att jag kan tänka mig en 135 pounds turnering igen om det är vad japanerna gillar.

Varför inte en 145 som avslutas i augusti, och en 135, en hw och en kvinnoturnering som avlutas i december?
Ja mer tungviktare vill vi se! Men det som jag önskar mig allra mest i en något försenad julklapp den 29:e/31:a 2018 är en kvinnoturnering i 74.8 kg eller 77.1 kg eller open weight. Svårt att hitta kompetenta MMA-fighters i de viktklasserna men om man ger sig ut och letar bland traditionella kampsportare så kanske man hittar några som är villiga att ställa upp. Tänk er en turnering med Erica Wiebe, Monique Elias, Haruka Tachimoto och Zhang Fengliu, det skulle inte bara vara en worlds first det skulle även vara en nostalgisk återgång back to the roots of Mixed Martial Arts. Skulle även vilja se Gabi Garcia möta den lika tunga och rippade styrkelyftaren Natalia Trukhina.
Citera
2018-02-04, 14:15
  #38
Medlem
Brottargalnings avatar
Rizin arrangerar tyvärr alldeles för få galor men som kompensation har de börjat släppa en serie under namnet Confessions.

Mycket backstagematerial från den senaste galan. De siktar de stort på att hajpa upp Horiguchi som nästa stjärnskott. Han bjuder även på lite snack om varför han lämnade UFC.

Här är första avsnittet:

https://www.youtube.com/watch?v=oxugoXiFj58

(Enda nackdelen är att en måste stå ut med den dryga japanska humorn i deras inklistrade reklaminslag)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback