Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-16, 19:24
  #25
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Förjävla dåligt intresse för Rizin här på Flashback. Fattar folk inte hur mycket bättre det här är än UFC? Nåja, själv missade jag gårdagens gala så ska glo på den nu. Skönt att de har fixat så att man kan titta i efterhand.
Citera
2017-10-16, 21:47
  #26
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Det enda bra med att Miyuu förlorade var att vi fick lite underboob- och sideboob-action.
Citera
2017-10-17, 19:30
  #27
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Förjävla dåligt intresse för Rizin här på Flashback. Fattar folk inte hur mycket bättre det här är än UFC? Nåja, själv missade jag gårdagens gala så ska glo på den nu. Skönt att de har fixat så att man kan titta i efterhand.

Jag diggar rizin som fan. Måste erkänna att jag skulle vilja se Manel Kape i tex UFC =) Kul kille.
Citera
2017-10-18, 05:30
  #28
Medlem
Brottargalnings avatar
Jag följer också Rizin. Showen de erbjuder tycker jag har högre underhållningsvärde än de flesta UFC-galor.

Angående senaste galan var det synd att se den gamla favoriten Kawajiri torska. Ingen större överraskning dock. Sen behöver de få fram ett gäng egna superstjärnor också. Går inte att förlita sig på gamlingar som Sakuraba och Shamrock som båda två är för slitna för att en klara av en nedtagning. Erson Yamamoto som skulle bli nästa stjärna kommer nog inte heller nå dit.

Får hoppas på att Kid Yamamoto och hans krazy bee team lyckas odla fram några japanska talanger.
Citera
2017-10-19, 23:12
  #29
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Fan vilken mördare hon är Rena! Ett av de snyggaste avsluten jag sett.
Citera
2017-12-28, 19:17
  #30
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Då var det dags igen. Gala imorgon den 29:e kl: 07:00, sen gala igen på nyårsafton 31:a, antagligen samma tid. Brukar vara årets kampsportshändelse det här. RENA kommer krossa alla!

Länk till stream:
https://www.fite.tv/live/rizin-mma/
__________________
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2017-12-28 kl. 19:25.
Citera
2017-12-29, 00:52
  #31
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Shizuka Sugiyama vs. Kana Watanabe - Weigh-in:
https://www.youtube.com/watch?v=XldyabxD73k

Inga dåliga babes!
Citera
2017-12-31, 13:30
  #32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Holy fuck! Kana Asakura är en ulv i fårakläder. Det där trodde jag aldrig.

Tenshin Nasukawa, framtida GOAT potential i viktklassen? Ska bli kul att följa hans fortsatta karriär.

Nu återstår det att se om Horiguchi tar hem det här.

Kul med vinster för den Kana Watanabe och den aviga koreanska TKD-snubben i förrgår också. Antiklimax vad som hände med McCall mot den jobbiga negern.
Citera
2017-12-31, 19:44
  #33
Medlem
Mx_1337s avatar
Trist med torsk för Albrektsson.
Citera
2018-01-01, 00:27
  #34
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Trist med torsk för Albrektsson.
Ja det var trist men jävlar vilken snygg frilla han hade.
Citera
2018-01-01, 02:00
  #35
Medlem
mmas avatar
(hade missat att det fanns en tråd om detta.. sorry)

Fantastiska båda dessa galor, men den sista nu var strålande, bra turneringar och bra fighter! Det är nått speciellt med dessa galor, kvalite blandat med nostalgi.
Citera
2018-01-01, 15:11
  #36
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
(hade missat att det fanns en tråd om detta.. sorry)

Fantastiska båda dessa galor, men den sista nu var strålande, bra turneringar och bra fighter! Det är nått speciellt med dessa galor, kvalite blandat med nostalgi.
En galahelg som det här är verkligen sjukt kul. Turnerinagr när de blir lyckade är bäst,så är det bara.

Som vi tidigare har skrivit här är problemet at det är lite väl fokus på japan och lätta viktklasser. Några fler brassar,koreaner och östeuroper och borde de kunna fiska upp och sätta ihop en 145 pounds tunering. Men vafan,det här var så kul att jag kan tänka mig en 135 pounds turnering igen om det är vad japanerna gillar.

Varför inte en 145 som avslutas i augusti, och en 135, en hw och en kvinnoturnering som avlutas i december?
__________________
Senast redigerad av sebastian_ 2018-01-01 kl. 15:14.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback