Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-01-06, 14:32
  #73
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, det är klart det kan vara kärlek när svenska kvinnor gifter sig med gambier liksom det kan vara kärlek när svenska män gifter sig med thailändskor.

Det senare är dock oerhört mycket vanligare och jag har aldrig hört någon fördöma det. (Mer än såna som tar hit nya fruar, behandlar dem illa och överger dem innan tvåårsgränsen för att de ska få stanna i Sverige.)

Jag tror ni har hjärnspöken helt enkelt.

Du fördömer det ju själv och kommer med myter om tvåårsgränsen. Dvs du gör koppling direkt att detta är bara gubbar som utnyttjar stackars thailändskor. En liknande artikel om dessa gubbar som den om Gambia-kvinnorna skulle liksom heller aldrig att kunna publiceras eftersom det är den gängse uppfattningen som du symboliserar att det är gubbar som behandlar kvinnor illa.

Sett till hur vanligt detta är är det klart att det inom kort kommer bli jämnt skägg. Sett de senaste åren har ca 200 årligen från Gambia blivit registrerade i äktenskap med svenskar. Det bara då enbart från Gambia men denna sexturism är liksom från fler länder i Afrika så man kan lägga till några hundra där. Från Thailand är det årligen ca 1000 som blir registrerade i äktenskap med svenskar. Så Thailand sett just Gambia är en tid till då före.
Citera
2018-01-06, 15:29
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du fördömer det ju själv och kommer med myter om tvåårsgränsen. Dvs du gör koppling direkt att detta är bara gubbar som utnyttjar stackars thailändskor. En liknande artikel om dessa gubbar som den om Gambia-kvinnorna skulle liksom heller aldrig att kunna publiceras eftersom det är den gängse uppfattningen som du symboliserar att det är gubbar som behandlar kvinnor illa.

Sett till hur vanligt detta är är det klart att det inom kort kommer bli jämnt skägg. Sett de senaste åren har ca 200 årligen från Gambia blivit registrerade i äktenskap med svenskar. Det bara då enbart från Gambia men denna sexturism är liksom från fler länder i Afrika så man kan lägga till några hundra där. Från Thailand är det årligen ca 1000 som blir registrerade i äktenskap med svenskar. Så Thailand sett just Gambia är en tid till då före.
Nej jag fördömer inte äktenskap mellan svenskar och thailändare och jag vet ingen annan heller som gör det
Citera
2018-01-09, 03:09
  #75
Medlem
Jag tycker det skrivs relativt lite ändå i media om dessa glada och mer än lovligt naiva "sexturister". Nu har det ju körts nån serie i Aftonbladet (eller var det Expressen?) , eller var det Anna Book eller Kalle Moreus som börjat sexturista? Inte lätt att hänga med i kvällspressens olika "fynd"

Av det lilla jag sett så fördöms både män och kvinnor, i liknande omfattning, för att söka sig betydligt yngre partners på helt fel premisser. Jag vet inte om man kan fördöma fullständigt oförståndiga människor och gå i land med det. Och generellt så uppmuntras ju sex utan ömsesidiga känslor.

Det står som vanligt inte mellan kön, utan om graden av förstånd kontra oförstånd. Och ytterst mellan gott och ont. Låt dom åka då, kan jag tycka, om dom lyckas skapa äkta lycka i den illusionen. Har dom vid den höga åldern inte kommit längre i tanke och ambition, så ska det väl ett mirakel till för att de under sin livsstid ska förstå? Och att först vid 70 inse att man varit så naiv och oförståndig kan omöjligt vara bra för hjärtat.

Men men man har sina fördomar att dras med, så är det. Nu får man väl invänta motfrågan: varför skulle detta vara oförstånd?
Citera
2018-01-09, 03:13
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrickieDickie
Det blir ett jäkla liv på feminister när svenska män åker till Thailand, medans inte ett ord hörs om alla de kvinnor som åker till Gambia för att ha sex med unga män. Varför denna dubbelmoral?

vem bryr sig vad kommunister eller feminister tycker. det är bara att skita i vad de säger och gör och göra allt mycket värre. är det inte pk eller norm att knulla hundra thailuder så ska man knulla 500.

ska man inte fiffla med skatt så luder ska ha mer i bidrag så ska man fiffla med bidrag pch skatt så att de blir mindre kvar.
Citera
2018-01-10, 04:16
  #77
Avstängd
Det är männen som förgriper trycker in den uttnyttjar-Kvinnor öppnar sig i dubbel bemärkelse släpper in kulturen värmer afrikanen med nordisk kyla - skrattar ler tillsammans med afrikanerna- medans männen betalar o sticker.
Undrar vad kvinnorna triggas av av dessa afrikaner är det att hålla sina händer om dessa pulserande muskler? Är det deras välhängda rykte? Är det attt under solens o savannenes hetta släppa loss i ett helhetspaket med sangria självförnekelse om dubbelhakorna låta sig förföras med en erfarnare sexualitiet
än med bosse när man var i tonåren.Är det de mer utåtriktade varma afrikanerna de söker? de mer levande de färgklädda muskulösa männen att man kan använda sin kvinnliga kropp ihop med ett vildjur som afrikanen-som vet hur man trycker på rätt punkter Kanske det är de pulserande trummorna sövande hetsande drömska piskande är det de kritvita ögonen på afrikanen de stora färgade lakanen i den förföriska varma vinden.
Annars var det väl många kvinnor som även åkte till marocko och tunisein ute efter en beduin i ett tält
__________________
Senast redigerad av hiskybisky 2018-01-10 kl. 04:19.
Citera
2018-01-11, 22:55
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiskybisky
Det är männen som förgriper trycker in den uttnyttjar-Kvinnor öppnar sig i dubbel bemärkelse släpper in kulturen värmer afrikanen med nordisk kyla - skrattar ler tillsammans med afrikanerna- medans männen betalar o sticker.
Undrar vad kvinnorna triggas av av dessa afrikaner är det att hålla sina händer om dessa pulserande muskler? Är det deras välhängda rykte? Är det attt under solens o savannenes hetta släppa loss i ett helhetspaket med sangria självförnekelse om dubbelhakorna låta sig förföras med en erfarnare sexualitiet
än med bosse när man var i tonåren.Är det de mer utåtriktade varma afrikanerna de söker? de mer levande de färgklädda muskulösa männen att man kan använda sin kvinnliga kropp ihop med ett vildjur som afrikanen-som vet hur man trycker på rätt punkter Kanske det är de pulserande trummorna sövande hetsande drömska piskande är det de kritvita ögonen på afrikanen de stora färgade lakanen i den förföriska varma vinden.
Annars var det väl många kvinnor som även åkte till marocko och tunisein ute efter en beduin i ett tält

fick skickat ett filmklipp av ett malmöluder som knullade en neger och jag måste säga att det var det mest händelsefattiga knull jag sett men kommunistludret från Malmö tyckte det var underhållande så jag undrar om han inte betalade för allt. Det är så det brukar fungera i Malmö. efter ett tag fick hon reda på att negerns filmklipp låg ute på nätet och hon krävde att det togs bort men han blev inte polisanmäld som en vit hade blivit och som feminist och kommunistludrena gör oavsett om man gör något dumt eller inte. Det kanske finns en anledning till varför myndigheterna betalar hyra och bidrag till dessa avskum och slödder.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback