Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-09, 23:11
  #1
Medlem
FittJannes avatar
Ja nu är det snart dags för Power Meet igen.
Den här gången blir det av i Lidköping.
Såg ingen annan trådstart angående detta så tar mig friheten att skapa en ny tråd.
Vilka bilar tar ni dit?
Själv snålåker jag i frugans Bonneville.
Vad har ni för förväntningar?
Förväntar vi oss rån igen?
Blir det sämre/bättre geografiskt att ha det i Lidköping än som tidigare i Västerås?
Ses vi där?
"Rock'n roll som vanligt"?

http://bigmeet.com
Citera
2017-06-10, 14:08
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Ja nu är det snart dags för Power Meet igen.
Den här gången blir det av i Lidköping.
Såg ingen annan trådstart angående detta så tar mig friheten att skapa en ny tråd.
Vilka bilar tar ni dit?
Själv snålåker jag i frugans Bonneville.
Vad har ni för förväntningar?
Förväntar vi oss rån igen?
Blir det sämre/bättre geografiskt att ha det i Lidköping än som tidigare i Västerås?
Ses vi där?
"Rock'n roll som vanligt"?

http://bigmeet.com

Det blir nog bättre drag i västerås, många som bojkottar Lidköpings Power meet och drar till Västerås istället.
Citera
2017-06-10, 17:01
  #3
Medlem
tcxx646s avatar
Undrar hur lilla Lidköping kommer klara av detta event.
Citera
2017-06-10, 19:55
  #4
Medlem
FittJannes avatar
Kjelle Power känns spontant mer som någon man vill stötta istället för opportunisterna i Västerås.
Det är ju tack vare honom konceptet är innött och klart och vilken lök som helst kan i princip ta över. Circle K som sponsor. Sicket svett.
Kanske var detta spiken i kistan för äkta raggarkultur?
Citera
2017-06-19, 09:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Kjelle Power känns spontant mer som någon man vill stötta istället för opportunisterna i Västerås.
Det är ju tack vare honom konceptet är innött och klart och vilken lök som helst kan i princip ta över. Circle K som sponsor. Sicket svett.
Kanske var detta spiken i kistan för äkta raggarkultur?

Han orkestrerade ett rån för att smussla undan 1 miljon, sedan gnällde han på allt och alla i Västerås och fick för sig att flytta skiten. Karln har psykiska problem.
Citera
2017-06-19, 11:31
  #6
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av errk
Han orkestrerade ett rån för att smussla undan 1 miljon, sedan gnällde han på allt och alla i Västerås och fick för sig att flytta skiten. Karln har psykiska problem.

Folk är ju bara glada att slippa han. Han gnäller för mkt och kräver för mkt. Power Meet ska vara i Västerås. Perfekt stad för det.

Nu har vi ju Summer Meet i Västerås samma datum. Lidköping kommer bli ett fiasko medans Västerås kommer bli succe som vanligt.

http://vasterassummermeet.se/

Välj Västerås.
Citera
2017-06-19, 17:01
  #7
Medlem
Känns ju som att det kommer vara två helt olika målgrupper.. Volvoblöjisar i lidköping och hyggligt folk i Västerås... Västerås Ligger även en hel del bättre... Inom samma omfattning som det finns typ göteborg,skövde och borås så har västerås karlstad, örebro, uppsala, gävle, borlänge, stockholm, linköping o.s.v ...
Citera
2017-07-07, 19:46
  #8
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag sitter här på Summer Meet i Västerås nu. KANON väder och en satans massa människor ute och kvällen har knappt börjat. Västerås har med sin så mkt större befolkning och stadsyta ett övertag som jag inte kan tro Lidköping kan mäta sig med. Eller hur är det där?
Citera
2017-07-08, 07:48
  #9
Medlem
tcxx646s avatar
Det är säkerligen mer folk i Västerås eftersom det är en betydligt större stad. Här i Lidköping där jag bor drog det igång rätt så lugnt i torsdags. Igår fredag var det väldigt mycket folk ute. Lär nog bli ännu mer idag om vädret vill. Det regnar lite nu på morgonen men det ska bli soligt under dagen.

Tycker det vore kul om det blev succé både i Västerås och i Lidköping. Då lär det kunna fortsätta så här i många år framöver. Motorintresserade personer verkar det ju finnas så det räcker till och blir över.

Det är nog rätt så bra att det är två liknande event samtidigt i två olika städer. Då slipper det bli ett sådant vansinnigt tryck på en stad. För Lidköpings del är det nog ingen nackdel iallafall att Västerås kör samtidigt. Det hade kunnat bli kaos här annars.
Citera
2017-07-08, 13:47
  #10
Medlem
ForzaLeons avatar
Hur sköts betalningen Västerås vs Linköping?

Tyckte jag läste att Kjelle i Lidköping ENDAST kör med kontantbetalning som vanligt.

Undrar varför?
Citera
2017-07-08, 14:26
  #11
Medlem
ForzaLeons avatar
Power Meet AB

https://www.merinfo.se/foretag/Power...fo3v/nyckeltal

Vad hände där 2015?
Citera
2017-07-08, 21:15
  #12
Medlem
Kommer tydligen till Lidköping igen 2018 så det måste ha gått bra för dom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback