Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 22:42
  #49
Medlem
asgamarnas avatar
IS håller dessa landsförrädare i liv i hopp om deras förmåga att övertyga landsmän att begå terrordåd.

Skråmo skall inför krigsrätt, eller låt Qislingen skändas av YPG och sen matas till hundar, allt på video förstås.
Citera
2017-06-11, 23:16
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Beväpna er svenskar, staten kommer inte att beskydda er.

Beväpna er! Var fan är vapnen då? Alla har inte licens. De som har licens är under kontroll och är jävligt begränsade. Ge tips var få tag i automatvapen och ammunition.
Svensken är den i världen som har minst skydd av alla och får inte skydda sig själv heller. Det har den judiska staten Sverige sett till.
Citera
2017-06-11, 23:31
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Beväpna er! Var fan är vapnen då? Alla har inte licens. De som har licens är under kontroll och är jävligt begränsade. Ge tips var få tag i automatvapen och ammunition.
Svensken är den i världen som har minst skydd av alla och får inte skydda sig själv heller. Det har den judiska staten Sverige sett till.

moderaterna och wallenbergarna har ju gett oss jas gripen för att skydda oss mot fiender till staten

och det kostar nästan inget alls
Citera
2017-06-12, 06:47
  #52
Medlem
Men svenskarna är inte oroade enligt Pew Research. Lägst andel oroliga i Europa.

https://twitter.com/pewresearch/stat...16060684877826
Citera
2017-06-12, 07:56
  #53
Avstängd
Mad monks avatar
Sånt jävla trams det enda terrorister förstår och respekterar är just hårda tag. Femtekolonnare gillar ingen. Kan Skråmo berätta hur det nu var vi besegrade nazityskland med kärleksmanifestationer?
Citera
2017-06-12, 08:00
  #54
Medlem
[quote=dannerocker|60962079]
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Beväpna er svenskar, staten kommer inte att beskydda er.

Ja men vad skall vi beväpna oss med ?? Vill få tag på grejer men vet inte vad och hur jag skall lyckas få tag på vettiga grejer! Tips?
Gå med i en skytteklubb, skaffa jägarexamen. Sen kan du köpa vapen lagligt.
Citera
2017-06-12, 09:13
  #55
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Beväpna er svenskar, staten kommer inte att beskydda er.

Är du med medveten om att invånarna i Sverige är ett av de mest beväpnade folken i världen?

Även om det är tveksamt hur länge till det kommer att vara så med nuvarande politiker och ett komplett spån till RPC.
Citera
2017-06-12, 10:44
  #56
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Men svenskarna är inte oroade enligt Pew Research. Lägst andel oroliga i Europa.

https://twitter.com/pewresearch/stat...16060684877826


Och inte kommer det bli bättre med tanke på kommande generationer.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...eBMsvpchQxtow/

Dessutom ökar plantskolorna för våldsbejakande extremism i svedala. Arma förlorade land!

http://tt.omni.se/815508a3e3ea13ec0c...205fe250e8aeb8

"Tidningen har sökt men inte lyckats nå Dan Eliasson för en intervju."
__________________
Senast redigerad av Erik Öst 2017-06-12 kl. 10:49.
Citera
2017-06-12, 11:15
  #57
Medlem
Tragiskt hur det är.

Vem bryr sig om vapenlicens i ett krig?! Tror ni is har bomblicens eller?

Invasionen är redan här, bara några få som har för mycket grus i ögonen.

Jag vägrar vara fåret i hagen när slaktaren kommer.
Citera
2017-06-12, 11:25
  #58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av diadara
Jag råkade snubbla över nåt på Facebook för nåt år sen som jag anmälde till SÄPO. Kontot är borta nu så jag kan tyvärr inte länka.

Det var ett svenskt konto med en profilbild på en kille som såg ut som han kom från en Dressman-reklam. Lite för tillrättalagd. Undersökte saken och han hade konstiga foton på objekt utan sammanhang, vännerna hade samma plastiga reklamutseenden, ingen info.

När jag gick in på hans vänners vänner dök det upp folk från olika arabtalande länder. Väldigt konstiga profiler även där. Så gick jag in på deras vänner och då dök det upp skumma saker. Bilder på män med balaclava, flaggor med text och vapen vid flakbilar täckta med presenningar, en tecknad bebis med USA's flagga som blöja och en stor missil som exploderade i munnen, en man med en självmordsväst och kommentarer där det stod typ "gå i frid" "Allah är med dig" osv. Där fanns även bilder på små barn fullt utrustade med cammo och automatvapen, större än de själva. En liten kille runt 3 bast satt och lekte med en pistol.
Fortsatte nysta vidare en timme och kom bara längre och längre in i det där "nätverket", de hade alla bilder på män i balaclava och mycket propaganda om USA.

Just för att första kontot var svenskt så blir man ju skraj. Vågade inte rapportera just då eftersom jag anmälde till SÄPO, men fy fan jag skakade i hela kroppen och mådde illa. Frågan som ständigt dök upp i huvudet var, hur fan tänkte de nu? Facebook?

Ni behöver inte vara skrajja för några sandbönder. Jag är det inte. Men la märke till något liknande på facebook.

Mitt ex blev inbjuden till någon sluten grupp när hon började umgås med några muslimer i skn nya skola. "Vip room" eller något liknande dravel.
Hon hade gett mig inloggningsuppgifter och kontrollbehov som jag har så lånade jag hennes konto och kollade runt i den gruppen.
Det var mest invandrare i gruppen, svenska brudar, men det var jäävligt sällsynt med vita män. Resten var typiskt "walla bror, babyface mohammed åker bilen och bloggar medans han blir avgudad av guzzar".

Iaf.. En video laddades upp och jag klickade. Det var tre muppar som satt i någon källare någonstans i sverige framför en Svart flagga med svärd på.. Den var uppe i några sekunder sen togs den bort, eller gjordes hemlig.. Jag vill tro att facebook var snabba med att ta bort.

Ringde upp och sa till henne att "gå ur den där äckliga gruppen..." Och berättade vad jag sett.
"Det är ingen fara bla bla bla". Hon hade en syn på mig som vänster människor brukar ha emot SD'are. Så hon tog det inte så allvarligt.
Det är klart att man blir rädd när man ser sin tjej vara med i något sånt och är fruktansvärt likgiltig till det.. Wtf?

Så ja, det finns sympatisörer som härjar fritt på facebook. Frågan är om det finns någon data på hur mycket och om sverige är redo.

Jag är redo iaf. Låt det sätta igång någon gång så vi får det överstökat.
Citera
2017-06-12, 12:09
  #59
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Han, som person, är inte lika farlig som budskapet han för fram. Om han skulle återvända till Sverige så kommer han bevakas och risken är rätt liten att han då tar till våld.

Om han återvänder, så hoppas jag att det finns folk här i Sverige som tar emot honom på ett lämpligt sätt. Han borde vara högst på listan bland folkförrädare. Och därför ett bra mål om han återvänder. Men jag hoppas han blir skjuten på plats så han inte får ligga i våran svenska jord. Han kan ligga i öknen han längtat så efter. Han är ju i ett underbart land just nu enligt honom själv.
Citera
2017-06-12, 13:44
  #60
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Ni behöver inte vara skrajja för några sandbönder. Jag är det inte. Men la märke till något liknande på facebook.

Mitt ex blev inbjuden till någon sluten grupp när hon började umgås med några muslimer i skn nya skola. "Vip room" eller något liknande dravel.
Hon hade gett mig inloggningsuppgifter och kontrollbehov som jag har så lånade jag hennes konto och kollade runt i den gruppen.
Det var mest invandrare i gruppen, svenska brudar, men det var jäävligt sällsynt med vita män. Resten var typiskt "walla bror, babyface mohammed åker bilen och bloggar medans han blir avgudad av guzzar".

Iaf.. En video laddades upp och jag klickade. Det var tre muppar som satt i någon källare någonstans i sverige framför en Svart flagga med svärd på.. Den var uppe i några sekunder sen togs den bort, eller gjordes hemlig.. Jag vill tro att facebook var snabba med att ta bort.

Ringde upp och sa till henne att "gå ur den där äckliga gruppen..." Och berättade vad jag sett.
"Det är ingen fara bla bla bla". Hon hade en syn på mig som vänster människor brukar ha emot SD'are. Så hon tog det inte så allvarligt.
Det är klart att man blir rädd när man ser sin tjej vara med i något sånt och är fruktansvärt likgiltig till det.. Wtf?

Så ja, det finns sympatisörer som härjar fritt på facebook. Frågan är om det finns någon data på hur mycket och om sverige är redo.

Jag är redo iaf. Låt det sätta igång någon gång så vi får det överstökat.
Nej vi är inte i stort redo för att styra upp landet om muslimska unga män med vapen startar upplopp runt om i landet.
Den upprustning vi nu har militärt riktar sig bara på Ryssen som inte gjort oss Svenskar något ont, den dagen det blir riktiga kravaller och inbördeskrig så står Sverige handlingsförlamade då befäl mm är i djup chock då de inte förstår att de gått på den islamiska trojanske hästen, för pratar man med de som har kontakt på olika sätt med "flyktingar" så har en stor del av dessa stackars "barn" militär utbildning och är i krigsför ålder, när de får tag i vapen och kan ge stenen till sina småbröder ligger vi illa till. Antalsmässigt har vi lite poliser och militären ligger väl på (nä jag ger ingen siffra) men vi har fler ensamkommande är verksamma soldater i Sverige.
Antalet no go zoner har ökat från 18 till 25 på ett år... Hur svårt kan det vara att skåda in i framtiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback