Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-09, 20:48
  #1
Medlem
Ska dra runt i Europa i sommar och hittar, läser nästan bara uteslutande om FKK klubbar som t.ex. artemis.

Vilka andra bra bordeller finns det i Tyskland som har ett annat upplägg?

Någon som kan tipsa?
Citera
2017-06-10, 06:55
  #2
Medlem
crippas avatar
Om du Googlar Laufhaus + aktuell ort, så hittar du det du söker!
Citera
2017-06-10, 08:00
  #3
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Om du Googlar Laufhaus + aktuell ort, så hittar du det du söker!

Fast Laufhaus är inte riktigt det jag tänker på när jag tänker på ordet bordell. I ett Laufhaus kan man gå omkring och titta in i varje tjejs rum och prata med tjejen och sedan bestämma sig. Man kan springa på andra män där. På en vanlig bordell brukar män separeras från varandra och man blir invisad i ett rum och sedan kommer tjejerna och presenterar sig en och en. Lite olika upplägg men bägge funkar tycker jag. Laufhaus är kanske lite mer low-end än bordellen i många fall. Bordell heter bordelle på tyska.

I Frankfurt har du Meine Perlen som är en traditionell bordell. I Köln har du Pascha som bland annat är ett stort Laufhaus.
Citera
2017-06-11, 05:15
  #4
Medlem
crippas avatar
Någon sådan känner jag inte till. Vet att den modellen används i Australien. Lätt stressigt, gissar jag, om man ska komma ihåg vem som var intressantast. En färsk rapport från Pascha säger att det är ganska sunkigt just nu.
Citera
2017-06-11, 10:11
  #5
Medlem
Finns ju en del i denna tråd. https://www.flashback.org/t2843621

Mitt tipps är Barcelona om du inte är låst vid Tyskland
Citera
2017-06-11, 17:40
  #6
Medlem
zxcvasds avatar
Club Pearls i Trier tex.
Bordell med bra utbud av tjejer. Drivs som en traditionell bordell, dvs man blir insläppt i ett väntrum där man snackar lite med bordellmamman om vad man vill ha för tjej. Hårfärg, byststorlek, smal, kurvig osv. Sen tar de in en några tjejer som uppfyller kriterierna och man får välja vem man vill ha.
Stället är rent och snyggt och ligger som sagt i Trier, som är Tysklands äldsta stad med en fin stadskärna och massor av sevärda byggnader.
Citera
2017-06-11, 22:45
  #7
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexlz
Ska dra runt i Europa i sommar och hittar, läser nästan bara uteslutande om FKK klubbar som t.ex. artemis.

Vilka andra bra bordeller finns det i Tyskland som har ett annat upplägg?

Någon som kan tipsa?

Läs mitt senaste inlägg i den här tråden: (FB) Laufhäuser i Nordrhein-Westfalen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback