Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-10, 14:12
  #553
Medlem
catforwardpowers avatar
Jag skulle väl säga att Frankrike fortsatt är klara favoriter till gruppsegern. Vinner de mot Holland vågar jag påstå att det är klart. Drömmen för Sverige vore nog kryss i den matchen om vi siktar mot gruppsegern samtidigt som vi har andraplatsen fortsatt i egna händer som backup.

Bulgarien borta verkar ju uppenbarligen inte vara nån lätt match. Skulle inte bli förvånad om Sverige tappar poäng där, vinst är ett måste för gruppsegern men det är väl den matchen som oroar lite grann.

Sen kan det bli förlust mot Holland också i sista matchen så topp två är tills vidare lååångt ifrån gjutet i sten.

En annan viktig faktor som ingen verkar prata om är huruvida Sverige är rankat inför ett eventuellt play off. Enligt min mening är det grymt viktigt att Sverige är seedat, det krävs nog en klättring på minst tio placeringar för att bli seedade och det kommer bli oerhört tufft.

Oavsett så är det grymt roligt att landslaget är tillbaks på en hög nivå igen
2017-06-10, 14:36
  #554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Tror på en jämn match. Hoppas förstås på svensk seger.
Toivonen från start, kan det vara bra? Har väl inte jätteimpad av hans insatser, men enligt kanal 5 var han given, jaja.
Det fick du allt äta upp
2017-06-10, 14:37
  #555
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Tja, det är bättre resultat nu än under 15 års Zlatanslickande.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Sverige har helt klart blivit bättre utan Zlatan!

Zlatan är garanterat tillbaka i Sverige truppen lagom till VM ska ni se... (förutsatt att vi kvalificerar oss, något kval kommer han inte ställa upp i)
2017-06-10, 14:46
  #556
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Zlatan är garanterat tillbaka i Sverige truppen lagom till VM ska ni se... (förutsatt att vi kvalificerar oss, något kval kommer han inte ställa upp i)

Tror du på tomten?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback