Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-09, 20:33
  #13
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Det är inte svårare än så att man får vad landet röstar på.
Att norrlänningarna röstar på vänstern påverkar såklart Skåne också.
Att politikerna sitter i Stockholm påverkar inte i positiv riktning.
Tror du inte mig så slå upp första dagstidning?
Nu är vi jävligt OT, men vad jag röstar på i riksdagsvalet styr ju knappast kommunalvalet i Malmö. Malmö har varit sossestyrt under en längre tid och nu börjar resultatet av det synas på allvar.
Citera
2017-06-09, 22:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Nu är vi jävligt OT, men vad jag röstar på i riksdagsvalet styr ju knappast kommunalvalet i Malmö. Malmö har varit sossestyrt under en längre tid och nu börjar resultatet av det synas på allvar.

Att Malmö har förlorat kompassen för många år sen är ingen nyhet.
Är du allvarlig med att du menar att det är Malmö som styr över vem som kommer in över gränsen?
Kan berätta mellan dig och mig att det är riksdagen som står för besluten.
Finns t.o.m människor som tror att det är Bryssel som tvingat Sverige att stå
för de mest generösa välkomstbidragen i hela världen.
Citera
2017-06-09, 22:46
  #15
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Att Malmö har förlorat kompassen för många år sen är ingen nyhet.
Är du allvarlig med att du menar att det är Malmö som styr över vem som kommer in över gränsen?
Kan berätta mellan dig och mig att det är riksdagen som står för besluten.
Finns t.o.m människor som tror att det är Bryssel som tvingat Sverige att stå
för de mest generösa välkomstbidragen i hela världen.
Nej, det är inte Malmö som bestämmer detta, men håll med om att det är lite märkligt att dessa fåglar flockas i söder? Nog har det väl med att göra att vissa kommuner är mer öppna för "mångfald"?

Det krävs inga djupare analyser för att konstatera att de identifierade problemområden som finns i landet till största delen finns inom vänsterstyrda kommuner. Slump? Skulle inte tro det! Det som började som ett pittoreskt inslag av etnisk blandning har nu när bl.a. den generösa anhöriginvandringen vuxit till proportioner som inte längre är hanterbara.
Citera
2017-06-09, 23:56
  #16
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Det var väl inte så komplicerat att förstå vad som menas. Bilen är krockad vänster bak, killen har plockat fronten på den så han säljer bilen till nån som behöver motor och låda. Förmodligen saknar den frontspoiler, lyktor och grill.

Troligtvis är även kondensor och kylare gått sönder när den är krockad i fronten. Jag vet inte varför han skriver att den inte är skadad i fronten när bilderna visar att den faktiskt är det.
Troligtvis har han tagit delar från fronten för att sätta på en annan, likadan bil som var krockad fram. Denna är alltså bara krockad vänster bak, men har fått krockade delar från en annan bil. Kylaren är troligtvis också kass eftersom han försöker skriva att bilen går att starta men inte köra länge.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback