Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-06-21, 14:36
  #73
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WGAS
Du glömmer att vi redan har ett urfolk i Sverige som Svenskarna behandlat som djur i århundraden. Samerna tycker fm om Svenskarna vad du tycker om invandrare men man är väl sig själv närmast antar jag. Allt handlar om mig, vad jag tycker och mitt lidande. Skit i om folk på andra sidan gatan går under för de är inte jag, och det är bra.

Nu sprider du lögner, samerna är inte Sveriges ursprungsbefolkning, de kom till Sverige långt senare än Svenskarna, vidare så är de ett nomadfolk, de har ingen landsgränser som alla andra nomader.

Om du skulle varit korrekt så hade du sagt att samerna var den första invandrargruppen som kom till Sverige, de beter sig även som de bruna i sina försök att stjäla pengar från svenskarna via bidrag.

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Man behöver inte gå runt länge i storstäderna här i Sverige för att inse att åldersgrupperna där etniska svenskar fortfarande dominerar med stor sannolikhet ligger i grupperna 40- och 50-plussare och uppåt så några "100 år" är det inte fråga om. Redan om ett par årtionden är etniska svenskar i minoritet, demografiska ändringar går fort.

Krig går ännu fortare, och snabbast är muslimen när han flyr.

Finns inget fegare än en arab.
__________________
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-06-21 kl. 14:39.
Citera
2017-06-22, 20:15
  #74
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
//

Krig går ännu fortare, och snabbast är muslimen när han flyr.

Finns inget fegare än en arab.

Ah, du är en sån som väntar på "raskriget"? Tyvärr, det kommer aldrig att hända. Sverige blir i accelererande takt ett nordens Brasilien med rasblandningar av obestämbar typ och favellor där en stor underklass bor.
Citera
2017-06-22, 23:23
  #75
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Naturligtvis är det långt kvar innan vi har en situation lik indianernas om det någonsin inträffar men att svensken kan komma att hamna i minoritet är däremot inte uteslutet. Det finns mig veterligen ingen som på allvar försökt göra prediktioner av detta utifrån olika volymscenarier. Trots att det ju är en helt avgörande fråga för hur Sverige kommer att utvecklas på sikt.


Det är lätt att göra en överslagskalkyl.

Vi sätter idag till generation 0
8 miljoner svenskar & 2 miljoner MENA
Sedan gör vi följande rimliga antaganden och approximationer:
* Barngenomsnitt Svensk familj 2 st
* Barngenomsnitt MENA familj 12 st (lågt räknat)
* Ingångsvärde Svenskar 8M MENA 2M
* 50-50 killar - tjejer
* Sjuklövern fortsätter bedriva sin framgångsrika flyktingpolitik.

Sv Inv
Gen 0 8M 2M
Gen 1 8M 12M
Gen 2 4M 72M
Gen 3 0M 2M
Gen 4 0M 0M

Förklaring till tabellen ovan..
Efter Generation 1 när MENA har numerärt övertag klubbar de ihjäl de svenska männen som inte vågar försvara sig av rädsla att bli kallade rasister.
Generation 2 Blir de svenska kvinnorna gruppvåldtagna, de tillgångar som byggts upp under århundraden av Svenskar levs upp. MENA är på sin peak.
Generation 3 De Svenska kvinnorna har bara förr halvaraber..Svensken är utrotad. Tillgångarna är slut och MENA svälter ihjäl eller drar vidare till nästa land.
Generation 4 Allt är skitigt o dött, inte ens gräs vill växa.
Citera
2017-06-23, 15:25
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HitlersAnus
100 år? Haha du är allt en optimistisk jävel.

Snarare 20.

1. Många svenskar kommer att flytta från landet snart, de som har råd vill säga.

2. Svenskar har slutat att föda barn.

3. Invandringen visar inga som helst tecken på att avta.

4. Invandrare föder enorma mängder barn.

Just ja glömde en punkt

5. Negrers och arabers högsta dröm i livet är att göra svenska tjejer gravida och sedan dumpa dem sedan kommer någon svensk cuck och får ta hand om blandrasbarnet. Därmed minskar antalet riktiga svenskar i Sverige stadigt.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback