Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-09, 03:29
  #1
Medlem
Hej.

Mitt inlägg OT har blivit raderat och varnat som trams och off-topic pga andra hälften av inlägget innehöll känslor. Vart i reglerna står det att inläggen inte får innehålla KÄNSLOR!?

Jag hävdar brstämt att just KÄNSLOR ligger bakom varje inlägg ni publicerar och känner mig DISKRIMINERAD!
__________________
Senast redigerad av Underjordiska 2017-06-09 kl. 03:39.
2017-06-09, 03:45
  #2
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Vad skrev du då?
2017-06-09, 03:50
  #3
Medlem
Jag skrev att om jag hör "inga rasister på våra gator" igen istället för "inga terrorister på våra gator" så bryter jag ihop, för det gör jag!
2017-06-09, 04:02
  #4
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underjordiska
Jag skrev att om jag hör "inga rasister på våra gator" igen istället för "inga terrorister på våra gator" så bryter jag ihop, för det gör jag!

Låter som att inlägget förtjänade att bli borttaget då. Eller hur var det relevant till ämnet? Vilken tråd?
2017-06-09, 04:18
  #5
Medlem
Vadå!?

Vilka känslor förtjänsr att raderas?

Spelar det ens roll i vilket forum?!

Komministdvävel, klart DIN känsla är mer sann än varje "rasists" är. Bara peka finger RASIST allt efter din egen tolkning. Universum är aldrig större än ditt trånga intellekt.




Vad gör du ens i Sverige?!
Flytta till Sydafrika för fAn!

Oj, du ogillar rasism och vill bli våldtagen och mördad för att du är vit!

Djävla idiot!
2017-06-09, 04:27
  #6
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underjordiska
Vadå!?

Vilka känslor förtjänsr att raderas?

Spelar det ens roll i vilket forum?!

Komministdvävel, klart DIN känsla är mer sann än varje "rasists" är. Bara peka finger RASIST allt efter din egen tolkning. Universum är aldrig större än ditt trånga intellekt.




Vad gör du ens i Sverige?!
Flytta till Sydafrika för fAn!

Oj, du ogillar rasism och vill bli våldtagen och mördad för att du är vit!

Djävla idiot!

Oj, börjar visst bli lite sent för dig att vara uppe pysen. Gå och lägg dig grabben och försök igen imorgon.
2017-06-09, 07:28
  #7
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underjordiska
Vart i reglerna står det att inläggen inte får innehålla KÄNSLOR!?
I regel 0.03...

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
2017-06-09, 09:05
  #8
Moderator
Tinuviels avatar
I inlägget ovan länkas till rutiner för klagomål på ett moderatorbeslut. Följ dem, TS. Till dess att det är gjort låses tråden.

// mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback