Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-08, 22:17
  #13
Medlem
Ingen för skulle spelbolaget få nys på detta så skulle dom makulera vinsten.

Va glad för dina 5%
Citera
2017-06-09, 02:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Så vad exakt är problemet? Du får 5% som ni kommit överens om.
tillåt mig att omfurmulera. han* ville snarare behålla 95 procent. inget vi riktigt kom överens om dock. det var bara snack om vem som skulle få vad
Citera
2017-06-09, 02:41
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Det här var fan det roligaste jag sett på länge!

95+5=100
Just sayin...
och din poäng är?
Citera
2017-06-09, 02:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Rent juridiskt är pengarna dina och han är skyldig till urkundsförfalskning.

Du har några saker att väga här. Hur bra vänner är ni, vill du bevara vänskapen? Har personen något våldskapital? Några kontakter eller vapen?

Om du inte gillar personen nämnvärt och han inte har något våld att sätta emot kan du göra gott i att ta rubbet, och samtidigt slänga med ett hot om polisanmälan för urkundsförfalskningen om han inte ligger jävligt lågt.
han är knappt bekant ens liksom. är inte rädd för någonting utanför lagens namn heller om jag skall vara helt uppriktig. tack för svar.
Citera
2017-06-09, 02:44
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studioxswe
Precis

Först skapar TS en tråd som han kallar "bonushoror" med exakt samma topic som denna där han undrar om vad som borde vara ersättningen, sen skriver TS att man faktiskt är överens och undrar vad som ska gälla? Ett troll måste det vara.

Ser framför mig att "öhh jo killen, jag har snackat med lite folk på FB och dom tycker att jag borde få behålla 95% av pengarna liksom, typ. eöhh, just det jag har bytt lås på dörren också".

vilken nolla.
jag formulerade mig klumpigt. vi vart aldrig överens, han ville ha 95 från början med vi kom adlrig överens om saken. själv vill jag behålla åtminstone 20 procent. vilket jag tycker låter rimligt
Citera
2017-06-09, 10:57
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billybobthorn
han är knappt bekant ens liksom. är inte rädd för någonting utanför lagens namn heller om jag skall vara helt uppriktig. tack för svar.
Då är mitt råd att acceptera 5% och se till att du har lärt dig något av den här historien.
Citera
2017-06-09, 11:22
  #19
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybobthorn
jag formulerade mig klumpigt. vi vart aldrig överens, han ville ha 95 från början med vi kom adlrig överens om saken. själv vill jag behålla åtminstone 20 procent. vilket jag tycker låter rimligt

Om du tycker det låter rimligt har väl inte så mycket med din trådstart att göra? Du undrar vem som har rätt till pengarna OAVSETT om det är 5% eller 20%. Vad ska vi säga mer tycker du? Föreslå 20% och se vad som händer!!
Citera
2017-06-09, 15:02
  #20
Medlem
Ok tack för svar allihopa.
Citera
2017-06-09, 15:15
  #21
Medlem
@Admin eller mod får gärna radera eller stänga ner tråden nu. tack på förhand
Citera
2017-06-09, 15:32
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billybobthorn
han är knappt bekant ens liksom. är inte rädd för någonting utanför lagens namn heller om jag skall vara helt uppriktig. tack för svar.
det är liksom en kusin till en kille min fru vart tillsammans med... fråga inte....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback