Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-08, 09:45
  #1
Medlem
MrMcnuggets avatar
Frågan är som rubriker lyder. Vad jag menar med material är inte delarna utan materialet som de använder för att bygga sagd del.
2017-06-08, 10:10
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMcnugget
Frågan är som rubriker lyder. Vad jag menar med material är inte delarna utan materialet som de använder för att bygga sagd del.
Menar du var exempelvis järnet som används för att tillverka tex en skruv kommer ifrån?
__________________
Senast redigerad av Xuno 2017-06-08 kl. 10:16.
2017-06-08, 10:53
  #3
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMcnugget
Frågan är som rubriker lyder. Vad jag menar med material är inte delarna utan materialet som de använder för att bygga sagd del.

Menar du volvopenta motorer? Menar du på någon konstig omväg i frågeställningen var materialet i VolvoOceanRace båtarna är i från?
2017-06-08, 11:55
  #4
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMcnugget
Frågan är som rubriker lyder. Vad jag menar med material är inte delarna utan materialet som de använder för att bygga sagd del.
Vilken fantastiskt osedvanligt dålig trådstart, tycker du inte det? Volvo gör ju massvis med olika produkter som består av hundratals eller tusentals olika material. Begriper du inte att du måste skriva oerhört mycket tydligare för att någon ens ska ha skuggan av en chans att ge ett korrekt svar?
2017-06-15, 11:21
  #5
Medlem
Dejads avatar
Då inget mer kommit upp i denna tråd så låser vi den i väntan på trådstartarens återkomst med förklaring på vad han undrar.

Synpunkter och eventuell fakta på varför tråden ska öppnas kan tas i PM
Tråd Låst.
/Moderator.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback