Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 21:45
  #1
Medlem
Tjena, lite smått panik för tillfället, har dragit en del kokain idag och nu på kvällen kan jag inte ta djupa andetag. Riktigt jobbigt, någon mer som upplevt samma?
Citera
2017-06-07, 21:55
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Kan det vara så att du har blivit lite täppt i näsan?
Citera
2017-06-07, 22:03
  #3
Medlem
yoblers avatar
Är nog ganska vanligt, kokain fuckar med ditt hjärta och din puls. Att du nojar över de lär bara göra det värre, ta det lungt bara.
Citera
2017-06-07, 22:22
  #4
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalenbror
Tjena, lite smått panik för tillfället, har dragit en del kokain idag och nu på kvällen kan jag inte ta djupa andetag. Riktigt jobbigt, någon mer som upplevt samma?
Händer mig vid större doser av amfetamin. Otroligt jobbigt och skrämmande, men jag försöker då ständigt att tänka på att ta lugna andetag oavsett om man får i sig tillräckligt med luft eller ej. Tyvärr tar det ca 3 dagar för mig att få det att släppa. Har ingen aning om varför det sker, men det har hänt flera gånger och jag har klarat mig fint alla gånger.

Edit: Hur intog du det?
Citera
2017-06-07, 23:10
  #5
Medlem
Snortat det, tack för svar
Citera
2017-07-24, 17:27
  #6
Medlem
buprenorfins avatar
Ja, så har jag också fått på cs många gånger. Det beror ofta på att man spänner sig över bröstkorgen, ofta i samband med ångest som framkallas av cs. Det som hjälper bäst i mitt fall är några lätta yogaövningar, sittandes. Ta några djupa andetag och fokusera på att fylla ut revbenen åt sidorna. Inte framåt eller ner mot magen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback