Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 21:35
  #1
Medlem
Det är så att min kille har blivit så velig på sista tiden och väljer ta avstånd från saker i våran relation. När jag säger att jag vill ha sex så låter han tveksam, men för att inte göra mig besviken så säger han ja ändå och det känns så fel. Känns som han hr blivit annorlunda och börjar ta avstånd ifrån saker och ting. När jag frågar så säger han att han är trött och stressad men det känns som han ljuger för han ser så osäker ut när han säger det. Håller han på att göra slut? Har varit med om detta tidigare med en annan partner och då tog det slut.
Citera
2017-06-07, 21:43
  #2
Medlem
Om du inte litar på vad han säger längre så kanske det är dags att göra slut. God kommunikation är a och o i en relation som bekant. Men nog så svårt att få till stånd och vad vet man egentligen om vad en annan människa tänker och tycker. Du får nog lita på din magkänsla.
__________________
Senast redigerad av B.R.Donut 2017-06-07 kl. 21:47.
Citera
2017-06-07, 23:17
  #3
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brilliantessence
Håller han på att göra slut?
Ja. Han har nog redan gjort slut i sitt inre, men är för mesig för att våga berätta det för dig då han saknar andra skäl än att kärleken tagit slut. Så nu kommer ni att glida längre och längre ifrån varandra tills någon av er hittar en ny och då kan använda det som skälet till att göra slut.

Om du vill ha en fin sommar så gör du slut nu och raggar upp någon ny istället. Ett tips är att inte välja en lika mesig karl då.
Citera
2017-06-07, 23:48
  #4
Medlem
Sammansvetsats avatar
Är man i ett förhållande så förtjänar man att få höra sanningen alla dagar i veckan. Säg som det är, d.v.s att du tvivlar på om det verkligen är sant iom. hur han agerar samtidigt som han svarar. Trilskas han och inte ger något förklarligt svar så ge honom en rejäl utskällning. Pressa honom med att du ser på honom att han inte talar sanning och att du inte förtjänar mindre än att få korten på bordet om ni ska fortsätta vara tillsammans.
Sån här skit ska man inte behöva stå ut med vad gäller ens partner, så det så.
Citera
2017-06-08, 16:00
  #5
Medlem
Kokettes avatar
kan ju vara så att han faktiskt är stressad och för tillfället. hur länge har det pågått?
Citera
2017-06-25, 11:25
  #6
Avstängd
moluskens avatar
Kan vara att han vill göra slut eller att han har varit otrogen. Men knappast du får bara ta upp det med honom, det är det ända svaret. Relationer går alltid åt helvette pga dålig kommunikation.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback