Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-07, 22:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Svamp gör dig inte stark som en superhjälte och man blir nog fan aningens dummare, ganska stor aning till och med, under ruset än annars. Egodöd är dessutom en jävligt bra sak. Dom flesta blir lite mer ödmjuka efter det.

Inte stark som superman.. men iaf mina skills ökar rätt påtagligt och dance movesen blir rätt episka. Känns iaf som man kan nita varenda en.. även om jag inte håller på med sånt.

Tagit svampar måånga gånger..

Men skrajj för det nu för tiden
Citera
2017-06-07, 22:15
  #14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacksterr
Inte stark som superman.. men iaf mina skills ökar rätt påtagligt och dance movesen blir rätt episka. Känns iaf som man kan nita varenda en.. även om jag inte håller på med sånt.

Tagit svampar måånga gånger..

Men skrajj för det nu för tiden
Det är främst som du känner dig. Folk som är påverkade och dansar ser rätt skeva ut. Det är ju därför Stampa med Leroy är så träffande.
Citera
2017-06-07, 22:34
  #15
Medlem
Kanske testa en lättare benzo, tex sobril, att ta vid behov om det är för mycket tankeverksamhet. Kombinera detta med styrketräning och en bra kost.
Citera
2017-06-08, 20:41
  #16
Medlem
C-3POs avatar
Vi testar i ett annat delforum.

Drogakuten --> Psykiatri och psykofarmaka
/Moderator
Citera
2017-06-09, 20:51
  #17
Medlem
Asklords avatar
Vill du verkligen slippa rösterna så får du nog testa neuroleptika. Att ta droger och då menar jag psykedeliska är nog det sämsta du kan göra. Kan helt klart förvärra ditt tillstånd.

I all välmening.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback