Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 19:44
  #1
Medlem
Jag funderar på att i höst dra en ordentlig pct för återhämta mig ordentligt efter några år av preppande med korta pauser. Grejjen är ju den att man inte vill tappa mer än nödvändigt så har ni tips på vad man kan använda utan att draner egenproduktionen?
Ghrp,cjc och peptider funkar ju, hur är det med sarms?
Citera
2017-06-07, 21:33
  #2
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Jag funderar på att i höst dra en ordentlig pct för återhämta mig ordentligt efter några år av preppande med korta pauser. Grejjen är ju den att man inte vill tappa mer än nödvändigt så har ni tips på vad man kan använda utan att draner egenproduktionen?
Ghrp,cjc och peptider funkar ju, hur är det med sarms?

GH utan tvekan
Citera
2017-06-17, 02:26
  #3
Medlem
Vilseledande rubrik å beskrivning, du vill lägga dig på PCT men du vill inte ta preparat som påverkar endogena testot? What?

Sök på Power PCT

alternativt lägg dig redan nu på HCG några stick i veckan så de är redo där nere, sedan när du går av så blastar du 10dagar, 500iu per dag, sedan lägger du dig på en månad dubbeldos clomid å en normal dos nolva i 3-4veckor.
Arimidex kan du ta under tiden f.ö

Du kan ju f.ö köra Kreatin, ZMA, DAA å Vitamin D också, lär skjutsa lite.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback