Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 19:17
  #1
Medlem
Machiavellys avatar
Tja FB,

Jag har absolut ingen kunskap om datorer för fem öre men jag skulle vilja byta batteriet till min HP Pavilion Notebook som är en bärbar dator. Produktionsnummer är X7H04EA och jag skulle behöva hitta ett batteri till denna men jag vet inte vilket som är rätt.
Någon som vet?

Om jag har placerat denna tråd helt åt helvete ber jag mod flytta den, tack!
Citera
2017-06-07, 20:38
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Tja FB,

Jag har absolut ingen kunskap om datorer för fem öre men jag skulle vilja byta batteriet till min HP Pavilion Notebook som är en bärbar dator. Produktionsnummer är X7H04EA och jag skulle behöva hitta ett batteri till denna men jag vet inte vilket som är rätt.
Någon som vet?

Om jag har placerat denna tråd helt åt helvete ber jag mod flytta den, tack!
Kan finnas nåt som passar här: https://www.batteriexperten.com/sv/a...paq/index.html
Citera
2017-06-07, 20:51
  #3
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Tja FB,

Jag har absolut ingen kunskap om datorer för fem öre men jag skulle vilja byta batteriet till min HP Pavilion Notebook som är en bärbar dator. Produktionsnummer är X7H04EA och jag skulle behöva hitta ett batteri till denna men jag vet inte vilket som är rätt.
Någon som vet?

Om jag har placerat denna tråd helt åt helvete ber jag mod flytta den, tack!
Enligt HPs egna hemsida så är detta en officiell reservdelsåterförsäljare:

www.convena.se

Och när man söker på HP Pavilion 14-al089no, vilket är datorn du har, så kommer detta batteri upp:

https://www.convena.com/sv-se/n2l84a...tebook-battery

Men mitt råd till dig är att du kontaktar återförsäljaren via mejl för att vara säker.
Citera
2017-06-08, 01:37
  #4
Medlem
bjonndroggs avatar
Ta loss batteriet och googla modellnumret som står på batteriet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback