Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-06-07, 18:30
  #1
Medlem
grovalarks avatar
INFO:
Ålder:21
Kön:Man
Längd: 180
Vikt:77kg
Tidigare Erfarenheter: Alkohol, Kokain, Tjack, LSD, MDMA, Ecstasy, opiater, Benzo, CandyFlip, Svamp, weed

Substans: Svamp, psilocybe azurescens 0,7g (Dubbelt så stark som cubensis) psilocybe cubensis 1,8g PSILOCYBE KOH SAMUI 8.8g (Denna svampen var helt färsk, motsvarar ungefär 1g torkad svamp), en lapp LSD på 150ug, ecstasy och en massa weed.

Vet inte vad man kallar den combon, men hippecandyflip kanske passar bra

Inledning:
Jag och 6 polare hade planerat länge att dra till ett ställe mitt ute i ingenstans. Men två polare banga så det återstod bara 5 gubbar. (Vi hade nämligen hippeflippat dagen innan, alla var väldigt sega)
Vi hade en husbil med oss, det fanns en fin eldplats, det var 100 meter till sjön och det fanns fina stigar i skogen.

Innan trippen:
Jag vägde upp allt (förutom ecstasyn) och delade upp allting i 5 högar, alla fick exakt lika mycket.
Vi proppade i oss allting och satte oss vid elden, klockan var ungefär 9 på kvällen, halvmörkt ute.
Vi satt och snackade om allt och ingenting, man kände sig lite halv go i kroppen efter 30 minuter.

Trippen börjar:
När det hade gått knappt två timmar så kände alla sig totalt skeva, då slängde vi en E var.
Trippen började ordentligt, alla blev exalterade och mådde helt fantastiskt. Vi hade med oss en bärbar högtalare, glowsticks i mängder, färg till elden och massa roliga prylar.

Peaken kommer
Plötsligt får vi för oss att vi ska vandra på stigarna i skogen. Vi tar tag i högtalaren och börjar vandra. Alla hade på sig glasögon gjorda av glowsticks. Det var kolsvart så det enda man såg var varandras glasögon, det såg riktigt nice ut.

Vi spelade https://www.youtube.com/watch?v=GWpSbTdNMjk med väldigt högt ljud mitt ute i skogen. Alla var så skeva att vi hade det absolut mest skevaste skrattet man kan tänka sig. Alla sprang runt och bara jublade av lycka, skrattade åt varandra, dansade och bara levde som gudar.

Alla var på exakt samma nivå, det såg ut som att man sprang runt i ett svart tomrum, som att det vore en svart duk framför synfältet hela tiden. Att vi levde i en pararell värld, och alla bara älskade det. Det var verkligen den absolut mest fantastiska känsla jag har upplevt, utan att överdriva.

Vi går tillbaka till elden och kör max volym på högtalaren. Alla hittar ett flow och bara dansar häcken av sig. Alla är helt mållösa och är helt övertygade om att detta är det sjukaste och bästa upplevelsen som vi nånsin kommer uppleva. Det kändes som att allting var scensatt, som en film. Helt jävla underbart. Euforin sprutade ut.

Jag kände mig verkligen som Johnny Depp i Fear and loathing in Las Vegas. Gröna glasögon av glowsticks som hängde på sne, en luktsticka uppsatt i ena näsborren, en spliff hängandes i munnen. Jag var så fantastiskt skev och jag mådde så FÖRBANNAT bra.

Det är jävligt svårt att förklara känslan, men ni som vet hur det känns att leva i en annan dimension tillsammans med dina polare, ni vet hur det känns. Det är så fruktansvärt fantastiskt!
Det var den fetaste festen i mitt liv.

Jag kände hur min hjärna är uppbyggd, att allting bara är kemiskt och hur mina receptorer strömmade ut serotonin. Jag kände polarnas personligheter, hur stor jävla skillnad det är på allihopa, även fast vi är ungefär likadana när vi är nyktra. Jag lärde känna mina polare ännu bättre, jag kände exakt hur deras personligheter är.

Jävlar vad fet kväll.

Peaken höll i sig i 5-6 timmar, total skeva och absolut maxade i 5-6 timmar. Solen började komma upp, alla mådde fortfarande helt fantastiskt. Nu såg man hur naturen såg ut ordentligt, allt det visuella var fortfarande som på peaken. Allting såg så fluffigt och levande ut, så fruktansvärt fint. Mönster i backen, allt jag tittade på andades. Vi tog en tur på en stig och gick till vattnet, jag blev så känsloslam att jag nästan började gråta så fint allt såg ut.

När vi kom fram till vattnet så låg det en väldigt fin dimma över vattenytan. Det var helt vindstilla och det såg så vackert ut med soluppgången ovanför sjön.

Det är svårt att förklara hur man kände sig, det är inte som att man gräver sig in i sitt egna huvud och får insikter som man kan få när man trippar vanligtvis.

Detta var verkligen en helt jävla maxad fest helt enkelt. Hade man haft den där känslan på en festival, så hade man fan blivit ihågkommen som en gud i all framtid.

Även fast jag är helt tom i huvudet, så är jag världens gladaste människa. Det känns som att jag har vunnit på ett lotteri. DAMN

ONCE IN A LIFETIME
__________________
Senast redigerad av grovalark 2017-06-07 kl. 18:50.
Citera
2017-06-07, 20:01
  #2
Medlem
Gantz92s avatar
Låter jävligt trevligt och bra rapport.
Citera
2017-06-08, 09:28
  #3
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
Låter jävligt trevligt och bra rapport.

Det kan jag lova att det var! Tack
Citera
2017-06-23, 01:07
  #4
Medlem
grymt101s avatar
Denna drog blandning måste provas! Skit nice rapport!
Citera
2017-06-23, 01:24
  #5
Medlem
Drumedarens avatar
Sjukt vågad blandning! Skönt att du fick en bra tripp.
Citera
2017-06-28, 19:27
  #6
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymt101
Denna drog blandning måste provas! Skit nice rapport!

När man va påväg upp så var man totalt skev, kunde inte ens prata med polarna. Allihopa satt o bara tittade på varandra med ett halvläskigt smile, kändes som att vi var påväg att snea totalt.

Men så fort alla hade hittat plattformen visste man inte ens vad noja var för något. Läskig come-up men sjuuuukt grym tripp!

Mycket värt att testa!!
Citera
2017-06-28, 19:28
  #7
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Sjukt vågad blandning! Skönt att du fick en bra tripp.

Ja det var helt fantastiskt! Helt mållös fortfarande!
Citera
2018-02-11, 17:18
  #8
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Falsk marknadsföring!
Rapporten var småtrevlig och jag är glad för din och de andras skull att ni hade en lyckad kväll, men med den titeln (någon faktisk rädsla och avsky är det ju inte tal om ) hade jag åtminstone förväntat mig lite Mansonpredikande och knivviftande. Nåja, man kan inte få allt här i världen.
Citera
2018-02-11, 18:07
  #9
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Falsk marknadsföring!
Rapporten var småtrevlig och jag är glad för din och de andras skull att ni hade en lyckad kväll, men med den titeln (någon faktisk rädsla och avsky är det ju inte tal om ) hade jag åtminstone förväntat mig lite Mansonpredikande och knivviftande. Nåja, man kan inte få allt här i världen.

Syftar ju på filmen med Johnny Depp, men det kanske var det du menade x)
__________________
Senast redigerad av grovalark 2018-02-11 kl. 18:10.
Citera
2018-02-11, 18:49
  #10
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Syftar ju på filmen med Johnny Depp, men det kanske var det du menade x)
Jo, jag förstår referensen till boken/filmen. Ville bara på ett skämtsamt sätt påpeka att din rapport innehöll varken fear eller loathing i verklig bemärkelse (vilket jag inser förmodligen inte var din avsikt heller så det här övertolkandet av din rapporttitel från min sida är egentligen överflödigt).
Citera
2018-02-15, 14:47
  #11
Medlem
Den filmen är förjäkla bra. Johnny Depp betalade Hunter S. Thompsons begravning efter han tog livet av sig.
Citera
2018-02-15, 14:48
  #12
Medlem
Hunter sköt sig alltså, inte Johnny Depp :-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback