Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 14:46
  #1
Medlem
svindyrs avatar
Finns det någon som jobbar på hotell här som orkar kolla vilket märke ni har på sängkuddarna? Helst någon från ett Scandic-hotell.

Jag kollade det en gång när jag bodde på Scandic, och slog sedan upp det på nätet. Då hade de en kudde med 1500 gram dun, som kostade 400:- att köpa.

Dum som jag var skrev jag aldrig upp märket, och nu kan jag inte hitta sidan som sålde kuddarna längre.

Jag är inte särskilt förtjust i kuddar från IKEA/Jysk/Sova, utan vill gärna köpa exakt samma som de har på hotellen.
Citera
2017-06-07, 18:21
  #2
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svindyr
Finns det någon som jobbar på hotell här som orkar kolla vilket märke ni har på sängkuddarna? Helst någon från ett Scandic-hotell.

Jag kollade det en gång när jag bodde på Scandic, och slog sedan upp det på nätet. Då hade de en kudde med 1500 gram dun, som kostade 400:- att köpa.

Dum som jag var skrev jag aldrig upp märket, och nu kan jag inte hitta sidan som sålde kuddarna längre.

Jag är inte särskilt förtjust i kuddar från IKEA/Jysk/Sova, utan vill gärna köpa exakt samma som de har på hotellen.
kan du inte ringa ett scandichotell och fråga?
Citera
2017-06-21, 03:49
  #3
Medlem
TinTims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svindyr
Finns det någon som jobbar på hotell här som orkar kolla vilket märke ni har på sängkuddarna? Helst någon från ett Scandic-hotell.

Jag kollade det en gång när jag bodde på Scandic, och slog sedan upp det på nätet. Då hade de en kudde med 1500 gram dun, som kostade 400:- att köpa.

Dum som jag var skrev jag aldrig upp märket, och nu kan jag inte hitta sidan som sålde kuddarna längre.

Jag är inte särskilt förtjust i kuddar från IKEA/Jysk/Sova, utan vill gärna köpa exakt samma som de har på hotellen.


http://www.varnamoofsweden.se/#!/pro...-kudde-art-424

Där har du kudden Scandic använder, specifikt Medium.

Sov gott!

Tiny
Citera
2017-07-05, 15:27
  #4
Medlem
svindyrs avatar
Tack till er båda. Jag har även ringt hotellen som föreslagits och det visar sig att olika hotell har så klart olika kuddar Men nu har jag iaf lite att fundera på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback